Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loez schreef:Wat SCW zegt idd! Ook hier werk ik de hoogte in! Heb zo'n leuke vakjeskast, ideaal. Ook op de vensterbank enzovoorts. Vindt ze geweldig! Dit doe ik buiten ook regelmatig!
EllaBellaah schreef:@missyvette4u: gaaf zeg dat ze al die truucjes zo goed kent! Lijkt me erg leuk om zo'n hond om je heen te hebben doe erg graag met je meewerkt en meedenkt.
Wat voor dingetjes raden jullie aan voor een pup van 8 maanden? Ik merk dat hij veel dingen al snel frustrerend vindt omdat het teveel concentratie vergt, aan de andere kant is hij wel enorm leergierig. Zo kent hij het trucje van de opgerolde handdoek met snoepjes er in, hij heeft een voetbal en ik verstop af en toe snoepjes in huis. Een snuffelmat lijkt me ook wel wat voor hem, bergen jullie die dan ook altijd op als alle koekjes op zijn, of laten jullie de hond ook nog even met de mat spelen?
MMares schreef:@ MissYvette4u : wow heb jij geluk met zon gedienstige hond. Hoe heb je haar dat allemaal aangeleerd als ik vragen mag? Ik merk dat de onze ook wel wil helpen, of denkt dat ze helpt, maar in werkelijkheid lukt dat niet zo goed