Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roos_M schreef:Ze zullen ingezet worden bij een biologisch melkveehouder.
Het plan nu, maar dat kan gewijzigd worden, dat ze los lopen op afgezette stukken. Slootkanten en greppen dan ivm de slakken. En als de eenden er doorheen zijn geweest dan pas mogen de koeien op dat stuk land. Daarmee hopen we de besmetting van het najaar een stuk te verminderen of helemaal te voorkomen!
Het is niet ons idee hoor, er is al eens eerder onderzoek naar gedaan dat het effectief is.
Annienke schreef:Ik ben ernstig verliefd![]()
Als binnenkort mijn kippenwei verbouwd is gaan er vast ook een paar komen, wil ze al jaren
Dus als het er teveel worden houd ik me aanbevolen
Spruit schreef:Annienke schreef:Ik ben ernstig verliefd![]()
Als binnenkort mijn kippenwei verbouwd is gaan er vast ook een paar komen, wil ze al jaren
Dus als het er teveel worden houd ik me aanbevolen
Hoe groot is je kippenweitje? Als je niet de kans hebt ze te verweiden wordt het een dikke blubberbende als het regent, ze zwemmen ook niet zo graag als andere eenden dit doen namelijk
Spruit schreef:Dat is een misvormd voetje, dat krijg je met een spalk ook niet meer recht. Als hij/zij er geen last van heeft dan laten gaan met de groep mee, al is de kans op wonden en hiermee infectie groter omdat de wreef niet gemaakt is om op te lopen.
Als hij/zij er wel last van krijgt zou het bij mij snel over zijn, helemaal gezien het feit je ermee werken gaat en hem/haar niet als huisdier gaat houden