Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magic_lover schreef:Ik had speciaal al niet teveel spul in de vensterbank gezet voor ze, maar dit is dus nog teveel begrijp ik?
_Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Ik heb van het weekend een bos rozen gekregen, maar die vaas gaat als ik zo naar het werk ga op het aanrecht. Want als ik hem laat staan op de salontafel, dan kan ik vanavond dweilen
oomens schreef:_Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Ik heb van het weekend een bos rozen gekregen, maar die vaas gaat als ik zo naar het werk ga op het aanrecht. Want als ik hem laat staan op de salontafel, dan kan ik vanavond dweilen
Jij hebt van die makkelijke katten die ook echt niet op het aanrecht komen?
oomens schreef:_Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Jij hebt van die makkelijke katten die ook echt niet op het aanrecht komen?