Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als ik het zie dan probeer ik ze wel duidelijk te maken dat ze ervan afblijven idd.

(behalve onze ene kat, die kan daar niet tegen, dus die halen we er gewoon uit en op de grond zetten, dus dit niet doen bij schuwe katten)
), koffiedik inderdaad, aluminiumfolie, plantenspuit enz. Het hielp allemaal niks, vooral niet als we zelf niet thuis waren natuurlijk... 
Het enige wat ik in leven kan houden zijn cactussen en orchideeën

). Zeker rozen zijn favoriet. Tulpen laten ze wel met rust.

Zet een cactus neer, daar blijven ze wel vanaf (grapje)

magic_lover schreef:Ik had speciaal al niet teveel spul in de vensterbank gezet voor ze, maar dit is dus nog teveel begrijp ik?
.
. Ik heb dus op elke hoek van de vensterbank een plant en niets in het midden.
. Opdat ze er met achterlangs lopende katten er niet uit gewipt worden._Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Ik heb van het weekend een bos rozen gekregen, maar die vaas gaat als ik zo naar het werk ga op het aanrecht. Want als ik hem laat staan op de salontafel, dan kan ik vanavond dweilen
oomens schreef:_Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Ik heb van het weekend een bos rozen gekregen, maar die vaas gaat als ik zo naar het werk ga op het aanrecht. Want als ik hem laat staan op de salontafel, dan kan ik vanavond dweilen
Jij hebt van die makkelijke katten die ook echt niet op het aanrecht komen?
oomens schreef:_Milo schreef:Hier ook allemaal nep planten.. En ook die worden af en toe geproefd of ze echt zijn haha
Jij hebt van die makkelijke katten die ook echt niet op het aanrecht komen?