Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoefijzers schreef:Er werd mij gevraagd wat primeran is dit is eigenlijk hetzelfde als metocloral maar veel goedkoper.
Ik heb 125 ml voor niet eens €10,- Gekocht bij de dierenarts.
Dit heb ik altijd standaard in mijn ehbo doos zitten.
Wil er wel bij melden dat ik inmiddels zoveel ervaring heb dat ik het zelf bijna altijd kan verhelpen. Ik raad iedereen aan om naar een goede konijnkundige dierenarts te gaan.
Leuke foto van je konijn. Hij ziet er gelukkig niet ziekjes uit.
Eoweyn_x schreef:hoefijzers schreef:Er werd mij gevraagd wat primeran is dit is eigenlijk hetzelfde als metocloral maar veel goedkoper.
Ik heb 125 ml voor niet eens €10,- Gekocht bij de dierenarts.
Dit heb ik altijd standaard in mijn ehbo doos zitten.
Wil er wel bij melden dat ik inmiddels zoveel ervaring heb dat ik het zelf bijna altijd kan verhelpen. Ik raad iedereen aan om naar een goede konijnkundige dierenarts te gaan.
Leuke foto van je konijn. Hij ziet er gelukkig niet ziekjes uit.
Primperan toch? Of toch Primeran? Als ik google vind ik alleen primperan namelijk. Jammer dat mijn DA het niet heeft, ik moet het doen met 10 of 30 ml metocloral en cisaralen dat met 10 konijnen
Misschien dat venkelthee ook helpt voor je konijn, ts. Dat is hier echt een wondermiddel?
Anoli schreef:Ik ken ook alleen maar primperan (de opvolger van primperid toch?), maar goed ik spuit mijn konijnen zelf als dat nodig is.
Fijn dat er in ieder geval weer ontlasting uitkomt TSHoe is het konijntje verder? Lijkt ze pijn te hebben? Anders vandaag of morgen toch even nog een check bij de DA, zeker zo vlak voor het weekend
Eoweyn_x schreef:Anoli schreef:Ik ken ook alleen maar primperan (de opvolger van primperid toch?), maar goed ik spuit mijn konijnen zelf als dat nodig is.
Fijn dat er in ieder geval weer ontlasting uitkomt TSHoe is het konijntje verder? Lijkt ze pijn te hebben? Anders vandaag of morgen toch even nog een check bij de DA, zeker zo vlak voor het weekend
Ik wil ook wel zelf spuiten, maar ik krijg de injectievorm niet mee
Inderdaad TS, hoe gaat het nu?
Eoweyn_x schreef:Dan moet ik nog even m'n opleiding afmaken Anolimisschien mag het dan wel, haha!
Fijn TS! Klinkt alsof er iets mis was met de darmen. Zou haar toch alsnog laten helpen hoor, als ze goed opgeknapt is