Wat leuk! Ik volg. ik ben een tijdje op zoek geweest naar orphington kippen maar die zijn hier erg moeilijk vast te krijgen :s
Britt_Sisi
Geplaatst: 09-04-16 08:11
Hee wat leuk! Op mijn werk hadden we vroeger ook orpintons.. Hoe onze leg kippen als een malle voor je weg renden gingen de orpintons in Slowmotion haha. Ze waren ook erg lief!
Edit: op mijn werk hadden alle eieren 2 weken geleden uit moeten komen.. nog niet eens de helft is uitgekomen! (We hadden dik 20 eieren in de broedmachine liggen). We gokken op een foutje met de haan want bij een andere boerderij waar ze eieren van dezelfde haan hebben is helemaal niets uitgekomen..
Met schouwen leken ze wel vol trouwens..
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-16 09:20
Dat is balen! Ik ga er nu gewoon vanuit dat er niks uit gaat komen, ook tegen mijn zoontje gezegd dat ze waarschijnlijk niet uit zullen komen. Dit om teleurstelling te voorkomen mochten ze nu wel uitkomen, dan is de verrassing extra groot!
Bij de kinderboederij hadden ze al wel 10 orphington kuikens rondlopen, zo cute!!
Horsetopia, is broedeieren laten verzenden geen optie?
Het gaat goed! Gisteren heb ik ze nog geschouwd en eentje is niet zo best gegroeid, maar de andere 2 wel
De lamp is alleen vannacht kapot gegaan en daar kwamen we vanochtend achter. Opzich geen probleem, want waarschijnlijk komen ze dan gewoon een dagje later uit, maar was wel even schrikken de nieuwe lamp hangt er nu boven