Haha ja bij ons wel hoor! Hele gaten erin, dat alleen de schil nog overblijft haha!
kwita
Geplaatst: 06-04-16 13:23
echt sentiment zo leuk om weer eens te zien, ik mocht het thuis niet omdat mijn broer dan jaloers werd en de pot omgooide.... ( soms best lastig een autistisch kind binnen een gezin) Dus deed ik het in het drinkwater van mijn pony in het weiland , En tja dat werden er elk jaar meer.... ponylief vond het best, en kon dan uren kijken wat ik stond te bekijken (dat was zo een lief dier)!
Dochter 3 vond het ook heel interessant , ik denk dat we over een paar jaar ook de sigaar zijn
onbarefeet
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 14:44
Ik wilde eigenlijk niet al te vaak foto's posten, maar deze kon ik niet laten Even kennis maken met een andere bewoner die ik totaal over het hoofd had gezien
Wij hebben ook sinds een aantal jaar een vijver en dus ieder jaar weer kikkerdril! Alle kikkers komen alleen elk jaar met meer dus het aantal kikkerdril groeit ook ieder jaar enorm! Dit jaar hebben we echt een record aantal
De buurmeisjes komen ook ieder jaar aan de deur om een beetje kikkerdril vragen Zo lief is dat dan haha, dit jaar overleefde het dril van 1 buurmeisje het alleen bijna niet want de pup had het ontdekt
onbarefeet
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-16 09:36
prachtig duidelijke foto weer Ze worden echt al veel dikker! Ik ga vandaag ook de kom schoonmaken en ze misschien ergens anders in doen (zullen ze vast héél leuk vinden )
Ze zijn nu (op 1 of 2 achterblijvers na) echt al heel groot! ook is het kleurverschil nu goed te zien, donker of licht, met stipjes of met strepen op de staart. Ik zag trouwens dat ze allemaal een soort spiraalvorm op hun buik hadden, zie je ook wel een beetje op de foto. Even paniek, maar mijn vader wist te vertellen dat dat de darmen zijn (de buik is doorzichtig). Binnenkort ga ik ze in een meer terrarium achtige bak doen, dan worden de foto's ook wat duidelijker waarschijnlijk
Ik ga in de meelees modus! Vind het leuk om te zien!
onbarefeet
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-16 18:30
De zwarte visjes zijn een stuk groter dan de 'doorzichtige' visjes inmiddels, best apart.. een ander kikkersoort misschien? Ze lijken ook echt stomverbaas over het feit dat ze nu in een vierkante bak zitten
Als je goed kijkt (niet op de foto, maar in het echt ) zie je bij de doorzichtige visjes rode dingetjes in het lichaampje bewegen, volgensmij zijn dit de longen, heel grappig En in tegenstelling tot de zwarte (die inmiddels al een taille hebben) hebben ze ook een soort golf/krul in hun staart!
Ik kan trouwens een eigen Doctor Fish spa gaan beginnen, als je je vingers in de bak doet komen ze er aan knabbelen
Zo, dat zijn er inderdaad heel veel De grotere (niet-doorzichtige) visjes beginnen al stompjes te krijgen, dat worden dan dus de pootjes Zal er zodra het wat duidelijker is een foto van maken!