`opvoeding`, hond niet meenemen voor straf.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 20:17

Ayasha schreef:
Hier op straat loopt tegenwoordig iemand met een pup en hij snokt de hele tijd aan de slipketting van dat arme dier, zo hard dat ie jankt, dan zet ie 'm neer en dan snokt ie nog eens drie keer. Je kan er eigenlijk weinig aan doen. :\

Toch is dit fysieke mishandeling. Als je dit zou vast kunnen leggen op film, dan zou je aangifte kunnen doen.

karuna
Drukke kabouter

Re: `opvoeding`, hond niet meenemen voor straf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:59

Wat die mensen doen dan lopen ze de kans dat deze hond zo wordt als de kleine smurf hier. Die is uiteindelijk volledig verknipt, angstig en overprikkeld em daardoor alles bijten wat er te bijten valt gedumpt in het asiel niet fatsoenlijk benaderbaar zelfs. Hyperactieve hond maar ook haar broertje mocht alles zij in de bench want ze was fout met de nodige fysieke bestraffingen. Beestje is verkreukeld voor de rest van haar leven. Nu bijna 7 jaar later gaat het beter maar helemaal,normaal zal ze nooit meer worden. Teveel gestraft.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:38

Desiree schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar soms word ik direct geconfronteerd en dan wordt het even moeilijk om los te laten, snap je?

Snap ik heel goed! Heb er zelf ook last van hoor. Kan ook dingen moeilijk los laten, vooral dit soort dingen. Maar uiteindelijk heb ikzelf er altijd het meest last van. :')
Lastige dingen zijn dat! -O-