NathalietjeB schreef:leuke foto's moet ook maar weer eens naar blijdorp
Als je in de buurt van Schiedam woont, maybe meeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Ik zie dat je wederom je best hebt gedaan om er wat moois van te maken, maar met zo'n camera moet je niet verwachten dat je allemaal ahs en oehs als reactie krijgt. Zoals anderen ook al zeggen: het zijn leuke kiekjes en het is fijn om die tijger zo lekker te zien relaxen, maar fototechnieks kun je nog groeien.
Citaat:Welkom op [BB-ITP] Beestenboel In The Picture.
Motivatie en toelichting op het forum
BB-ITP is bedoeld voor alle leuke, mooie, lieve en wilde foto's van je beestenboel. Op dit fotoforum krijg je alle ruimte om je dieren te laten zien aan de hand van foto's en filmpjes, terwijl je op [BB] Beestenboel terecht kunt voor alle serieuze vragen en discussies rondom dieren.
kimberleyepe schreef:Ik vind foto 11 heel mooi! Daar is het dier (is het een eend haha) toch mooi scherp op?
Maar zal wel aan mij liggen ik heb geen verstand van fotografie hihi.
Ik vind het zelf wel heel erg leuk om zulke foto's te bekijken, wordt tijd dat ik weer eens een dierentuin bezoek!
Goof schreef:HorseyDude schreef:Ennuh, mensen op Bokt moeten maar eens genieten van de foto's en niet gelijk op de scherpte-bandwagon springen..
Ik kan heel erg geniet van dierenfoto's, maar ik kan nog meer genieten als deze ook scherp zijn. Dat kijkt namelijk fijner.
mie123gie schreef:Ik zou als ik jou was investeren in een goede camera, het is jammer dat je geen mooi resultaat krijgt terwijl je het zo leuk vind.
Ik vind de foto's namelijk ook niet echt mooi, de compositie is goed maar de kleur en scherpte is gewoon bagger.
HorseyDude schreef:Goof schreef:Ik kan heel erg geniet van dierenfoto's, maar ik kan nog meer genieten als deze ook scherp zijn. Dat kijkt namelijk fijner.
Een ding snap ik niet, en het is ook echt geen slap excuus of wat, maar echt, als ik de foto's bekijk in Windows photo editor (of hoe dat ook heet) zijn ze wél scherp en als ik ze upload naar Bokt gaan de scherpe randjes er van af. Hoe raar is dat?