Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Ik lees de laatste tijd teveel gedonder met testen, papieren etc. Dus doe goed onderzoek naar de kater, zie zijn papieren in, bel de dierenarts waar hij is getest etc etc. In de sphynx wereld wordt er iig ontzettend gesjoemeld met testen, maar ook met ouderpapieren etc. Dus blijf heel, heel kritisch en geloof niemand op zijn blauwe ogen.
Celine_Famke schreef:Joolien schreef:Ik lees de laatste tijd teveel gedonder met testen, papieren etc. Dus doe goed onderzoek naar de kater, zie zijn papieren in, bel de dierenarts waar hij is getest etc etc. In de sphynx wereld wordt er iig ontzettend gesjoemeld met testen, maar ook met ouderpapieren etc. Dus blijf heel, heel kritisch en geloof niemand op zijn blauwe ogen.
Is dat zo makkelijk te bedonderen dan? Dat wist ik niet!
Bedankt voor de tips!
Celine_Famke schreef:Joolien schreef:Ik lees de laatste tijd teveel gedonder met testen, papieren etc. Dus doe goed onderzoek naar de kater, zie zijn papieren in, bel de dierenarts waar hij is getest etc etc. In de sphynx wereld wordt er iig ontzettend gesjoemeld met testen, maar ook met ouderpapieren etc. Dus blijf heel, heel kritisch en geloof niemand op zijn blauwe ogen.
Is dat zo makkelijk te bedonderen dan? Dat wist ik niet!
Bedankt voor de tips!