Klinkt goed! Misschien wil ik wel een baby, als ze ooit een keer groot zijn Heb nu een oranda en ryukin en heb ook al meerdere demekins (telescoopogen) gehad.
Leuk zeg om ze zo te zien! Dit zie je nooit in de vijver, wij zien ze pas als het weer wat warmer wordt dan zwemmen ze meer aan de oppervlakte en dan zijn ze meestal zo'n 3/4/5cm groot al in het voorjaar en zwart. Later kleuren ze dan oranje.
Ze worden wel opgegeten denk ik, want we houden er nooit zoveel over als jij nu hebt maar op zich is dat niet heel erg anders is de vijver in een keer stampvol. Nu zijn er steeds rond de 30 vissen. Af en toe eet de reiger er een en af en toe planten ze zich voort dus het blijft wel mooi in evenwicht.
temeraire er zijn er een paar overleden jammer genoeg, ze zijn gisteren verplaast naar een groter huis zal zo even een foto uploaden van hun nieuwe verblijf
Ah dat vind ik leuk om te zien, ik volg! Wij hebben bij ons nieuwe huis ook een vijver in de tuin waar zo'n +- 50 goudvissen in bleken te zitten. Wie weet heb ik er nog eens wat aan