Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:Die voedingsstoffen stop je erin door hem wel correct te voeren, dus met goed voer waar voldoende vitaminen, mineralen en eiwitten in zitten en ook de nodige brandstoffen.
En hij hoeft ook geen kilo's per week af te vallen, langzaam maar regelmatig is beter dan snel.
Maar zal toch moeten afvallen als hij nu pootproblemen heeft (hond die continu pijn heeft lijkt me niet de bedoeling), dat de hond agressief wordt vind ik wel zorgwekkend (weet niet wat er gedaan is 1e x dat hij dit gedrag vertoonde en daarna), maar ook iets waar naast een dierenarts allicht een gedragstherapeut dan eens naar moet kijken. (en het is een Cocker... )
.
). En een paar vitamines en mineralen, maar bij de blikvariant kan je dat wel verwaarlozen denk ik. Je hoeft dit niet af te trekken van z'n dagelijkse portie brok.
Ben de naam vergeten, je kan het eens navragen bij je eigen dierenarts. kohtje schreef:Met kauwsnack bedoel je zo,n dentastick?

Kuggur schreef:Och, ja, daar kon je inderdaad op wachten, de versvlees panacea...
smurffie schreef:kohtje schreef:Met kauwsnack bedoel je zo,n dentastick?
Ja klopt, die krijgt ze al haar hele leven dus krijgen we er niet meer uit. Voor haar slechte tanden jaren geleden zou het goed zijn
Vanavond even langs de dierenarts om daar te wegen en te overleggen of er bonen bij zouden mogen, dat zou een fijne manier zijn om haar honger weg te krijgen.