xniieeenke schreef:Er staan wat dieren genoemd maar niet katten of wel
Zijn katten dieren: ja
Staat er dieren: ja
Lijkt me wel dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Ik ga het maken voor mijn ratten, vind het zo leuk bedacht haha! Je moet sowieso op pinterest kijken, geweldige ideeënVan kartonnen dozen een kasteel bouwen voor je kat vind ik ook een leuke!
Had gisteren voor mijn ratten een huisje gemaakt, ze zijn er helemaal gek op en liggen er de hele tijd in te slapenOok het kartonnen doosje met een oud sjaaltje erin is ook een favoriet hier!
eclair98 schreef:Ik heb karton geknipt (10x10) en deze met fleece bekleed. Het fijnste werkt een lijmpistool, vind ik zelf. Hierna heb ik het in elkaar gelijmd en om de randjes een stukje lint ge plakt. Het is niet zo heel erg mooi en als het kapot gaat is het ook niet zo heel erg
xniieeenke schreef:Ah okésorry mijn oogjes zijn niet de meest handige soms.
Mijn kat houdt er van om ergens in, onder of tussen te liggen heeft iemand ideetjes? ik wil een keer een doos met frutsels maken en dat stylen XD
snuffie123 schreef:eclair98 schreef:Ik heb karton geknipt (10x10) en deze met fleece bekleed. Het fijnste werkt een lijmpistool, vind ik zelf. Hierna heb ik het in elkaar gelijmd en om de randjes een stukje lint ge plakt. Het is niet zo heel erg mooi en als het kapot gaat is het ook niet zo heel erg
Maar is de lijm dan niet giftig? Want het lijkt me wel dat ze er aan knagen toch?
Amandavd schreef:Hoi hoi! Voor de mensen met knaagdieren in dit topic, waar halen jullie je glazen verblijven/terrariums?
xDenies schreef:eclair98 schreef:Incl. Bewoner [ [url=m/bI9QFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel benieuwd naar de rest van het hok!![]()
Ik zie hier dat mensen muizen in een tralie kooi hebben? Gaat dat goed (ja zal wel dus) i.v.m de tralie grootte? *nieuwsgierig*