Met paard en hond het bos in, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met paard en hond het bos in, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:17

Het was ook niet naar jou bedoeld.
Maar helaas verpesten dergelijke mensen die zulke vervelende incidenten veroorzaken het voor anderen.
Ik zou dolgraag met onze hond een ommetje doen te paard maar durf t niet aan dus doe t niet.
Maar gun een ander het van harte! Lijkt me
Genieten!

amie1965

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:42

Anoniem schreef:
Nou idd.
Helaas kom ik weleens loslopende honden tegen die achter m'n paard aangaan en dan kan ik toch wel enorm boos worden dat diegene zijn hond loslaat waar t niet mag..

Ik roep dan naar de eigenaar van die hond: pas op, mijn paard slaat. Dan hebben ze de hond meestal heel snel bij me vandaan :+

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:59

Ik ga wekelijks met paard en hond het bos in. Hoef maar 200 meter langs een landweg om op het ruiterpad te komen. Mijn hond is van jongs af aan dagelijks mee geweest naar de paarden en weet wat hij wel en niet kan doen. Daarbij heb ik hem geleerd dat hij op commando in de sporen van het paard moet gaan lopen als dat nodig is. Daar luistert hij ook prima naar. Ik heb voor de zekerheid altijd een riem bij, maar heb deze nog nooit nodig gehad.

Het is echt een heerlijke manier om te genieten van de natuur, en mijn hond komt altijd moe maar voldaan weer thuis. Hij vindt het geweldig! :j

Afbeelding

Jester_

Re: Met paard en hond het bos in, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 23:56

Leukleuk!! Hier ook inderdaad standaard een riem mee, nog niet hoeven gebruiken but you never know!