Athelas schreef:Ik "laat" mijn kat uit.![]()
Ze is nogal een stalker, dus als ik eieren ga kopen (er is iemand in de straat die eieren verkooptIk neem haar niet mee de supermarkt in hoor
) dan loopt ze me achterna. Ben ik bij de eieren gaat ze zitten/rollen op de stenen en wacht ze tot ik klaar ben. Ben ik klaar loopt ze gewoon weer mee terug.
![]()
Gelukkig is het helemaal niet druk in de straat (rijden zelfde auto's, alleen de bewoners wat er hooguit 10 zijn). Dus ik vind het niet heel erg dat ze het doet.
Verder vind ze het lekker om op alles te zitten. Laatst zat ze op een aardappel en wou ze er niet af.
Dit doen mijn katten ook! Ze willen (als het niet te druk is in het winkelcentrumpje waar we wonen) altijd mee naar beneden en ze lopen dan gerust mee. Ze willen niet mee naar binnen, maar gaan dan miauwend voor de deur staan
Mijn ene kat wilt ook altijd buitenspelen, dan gaat hij voor het luikje staan miauwen en dan wilt hij verstoppertje spelen. Gaat hij onder een auto zitten en miauwen tot we hem vinden, en als we hem dan zien door te bukken dan rent hij naar het volgende verstopplekje. Zo lief
Dezelfde kat wilt altijd knuffelen in de badkamer, bij voorkeur als ik me nog niet heb afgedroogd en als de condens nog in de badkamer hangt. Dan wilt hij heel graag op schoot komen liggen en dan gaat hij helemaal stuk, rollen over mijn schoot en keihard spinnen.
Mijn andere kat heeft altijd zijn bekje openstaan als we met hem spelen. Ziet er zo achterlijk uit
Ik neem haar niet mee de supermarkt in hoor
) dan loopt ze me achterna. Ben ik bij de eieren gaat ze zitten/rollen op de stenen en wacht ze tot ik klaar ben. Ben ik klaar loopt ze gewoon weer mee terug.

Ze gaat normaal naar buiten door een kattenluik, maar als ze naar binnen wil, tilt ze eerst de tochtstrip op, dan het flapje, en dan kruipt ze er onder door.
Ow, en ze is gek op pas gewassen haren (nog niet afgedroogd) aflikken...

Hoe hij dat ooit mee heeft gekregen weten we niet maar het is zo schattig