Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Stoof schreef:Zal ik weer even komen rellen?Ik studeer fulltime en zal hierna fulltime gaan werken. Waardoor de honden gemiddeld 8 uur thuis zitten. Uren buiten het studeren/werken zijn de honden steeds bij mij en ik doe ook 2 keer per week aan hondensport. Ik vind het altijd zo'n dooddoener als mensen zeggen dat fulltime werken en honden houden niet kan. Het gaat er in mijn ogen om wat je doet met de hond als je er wel bent. Je kan ook heel de dag thuis zitten met je hond en niets doen, daar wordt het beest ook niet gelukkiger van.
KimD schreef:Stoof schreef:Zal ik weer even komen rellen?Ik studeer fulltime en zal hierna fulltime gaan werken. Waardoor de honden gemiddeld 8 uur thuis zitten. Uren buiten het studeren/werken zijn de honden steeds bij mij en ik doe ook 2 keer per week aan hondensport. Ik vind het altijd zo'n dooddoener als mensen zeggen dat fulltime werken en honden houden niet kan. Het gaat er in mijn ogen om wat je doet met de hond als je er wel bent. Je kan ook heel de dag thuis zitten met je hond en niets doen, daar wordt het beest ook niet gelukkiger van.
Zal ik anders even rellen? Jij kunt wel vinden dat jou honden het goed vinden. Ik vind het mishandeling.
Ik heb geen honden (dieren) aangeschaft om ze vervolgens dag in dag uit alleen te laten.
) Daarnaast gaan we 1 keer per week naar de hondenschool, proberen we eens per week een lange wandeling te doen in bos of naar zee, gaan we min eens per week 5-10 km gaan fietsen en gaat ze eens per week mee op buitenrit naast het paard (5-10 km)