Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
hebben ze een chique outdoor schijthuis
(ondanks dat ze in huis is opgegroeid en het 1e jaar alleen maar op de kattenbak ging)
Citaat:tsja daarom heten het ook kattenbakken, speciaal voor katten om hun behoefte te doen zodat de buren en omgeving niet in de vieze stank en drollen zitten van andermans kat
Helaas wel drollen van de buurtkatten in mijn tuin en omgewoelde plantjes enzo... its_daantjee schreef:katten bakken zijn er nou eenmaal om katten hun behoefte daar te laten doen. snap dat het voor jou makkelijker is als ze t buiten doen, maar t is voor mij ook makkelijker om mn hond een drol te laten draaien voor jouw voordeur. doe ik toch ook niet? vopr je t weet sta je met je slaapkop heerlijk in een vers gelegde drol. zou niet erg sociaal van mij zijn.
je kan kattenbakken onhygiënisch vinden, maar ik vind jou onhygiënisch eigenlijk.. de katten doen hun behoeften dan maar bij de buren ofzo? in dat geval hoop ik dat alle katten uit jouw buurt snel jouw tuintje komen opzoeken
maargoed,
wij hebben kattengrit die klonterd als de katten daar hun behoefte doen. scheppen die klonten 1 keer per dag er uit en er is niks aan de hand.
Sleeper schreef:Katten zijn nou eenmaal katten en stronteigenwijs. Je zegt dat ze binnen hun behoefte doen als je de bak weg haalt. Blijkbaar is binnen, de kattenbak, een veiligere plek voor ze om te zitten dan open en bloot buiten.Heb je de bak wel eens buiten gezet? Dat ze buiten op de bak gaan?
Idee!
Voor jou betekent gemak, maar voor andere mensen betekent ongemak.