Jeetje zeg.... las gister je topic al mee... Heeel erg veel sterkte!
Appeltje00
Geplaatst: 16-02-16 16:15
Heel veel sterkte gewenst met dit verlies
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-16 16:26
Hier nog een mooie foto van hem. Dit was samen met zijn poezen vriendinnetje mindy. Zij heeft volgens mij nu ook al in de gaten dat er iets onbreekt. Ondanks dat ze elkaar vaak plaagden, ze stal wel eens brokjes van hem en hij zat wel eens achter haar aan, maar toch was er een soort liefde.
Hij heeft 14 jaar en 8 maanden mogen worden.
Deze kat was voor ons extra speciaal. Toen ik 5 was hebben we hem als verlaten en verregend katje op een brug in Frankrijk gevonden. We hebben hem toen gered en meegenomen naar Nederland. We hebben hem ook vernoemd naar de plek waar hij is gevonden, Bruyère.
Gelukkig heeft hij lang mogen leven. Het komt alleen zo ontzettend onverwachts
De laatste foto van bruyère:
Laatst bijgewerkt door Fearn op 16-02-16 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt nog iedereen. Het doet ontzettend veel pijn, maar hij heeft zijn rust gevonden. Erg rottig dat het ineens zo snel is gegaan, maar zo zie je maar weer dat je in het leven niks onder controle hebt. Ook een boodschap aan alle andere mensen met katten, honden of paarden. Echt van het moment genieten..
In ieder geval is hij vredig gegaan en hij ligt nu begraven in onze voortuin. Met kaarsjes erbij. We gaan nog mooie keien neerleggen en eentje met zijn naam erop. Ik wil zijn naam erop schilderen, mocht iemand een tip hebben voor welk soort verf is dit welkom. Bedankt
Wat is dat snel gegaan zeg... wat ontzettend mooi dat jullie hem gered hebben en zoveel jaar een mooi huisje hebben kunnen geven. Veel sterkte met het gemis.
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)