Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Qua hoeveelheden vers vlees: gemiddeld genomen voer je zo'n 3% van het lichaamsgewicht van de hond per dag. Een hond van 10 kilo krijgt dus 300 gram per dag. Maar... iedere hond is verschillend, blijf dus goed naar je hond kijken of hij meer of minder nodig heeft.
Dit verschilt per hond maar, brokken hoeven niet duur te zijn, en in ons geval ook niet vers, zoals vlees. Het ligt er gewoon aan, als jou hond makkelijk is en het goed doet op een bak brokken waarom dan in de weer gaan met vers vlees? Mariloulou schreef:Ik zal een pup nooit vers vlees geven. Heb nu al van twee pups gehoord dat ze hierdoor een giardia bacterie hebben opgelopen en vrij vlot ingeslapen/overleden zijn.
Mijn honden doen het goed op Caro Croc. Is een betaalbare brok met een goede verhouding vlees.
Is een brok voor verschillende doelgroepen beschikbaar. wij hebben voor onze jack de brok voor kleine honden en voor de appenzeller de original versie.
Gelukkig is mijn hondje ook klein 

Simbaa schreef:Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp, maar een voor mij bevredigend antwoord is er nog niet.
Voor mijn aanstaande Australian Shepherd pup ben ik op zoek naar kwalitatief goed hondenvoer. Het liefst geen supermarkt kwaliteit.
Ik ben op zoek naar voer voor tijdens de pup-periode, maar zeker ook voor de periode erna.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar vers vlees, maar wegens een kleine vriezer kunnen we niet veel inslaan en komen we dus uit bij smuldier. Geen idee of de kwaliteit daar van goed genoeg is. En kunnen pups dit ook eten?
Kort gezegd mijn eisen:
* Goed betaalbaar
* Goede kwaliteit
Verder heb ik er zo weinig verstand van, dat ik geen eisen op kan noemenMochten jullie ergens goede ervaringen hebben, hoor ik ook graag wat jullie ongeveer aan het voer kwijt zijn per maand/dag.
Bedankt alvast!

mirkip schreef:Simbaa schreef:Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp, maar een voor mij bevredigend antwoord is er nog niet.
Voor mijn aanstaande Australian Shepherd pup ben ik op zoek naar kwalitatief goed hondenvoer. Het liefst geen supermarkt kwaliteit.
Ik ben op zoek naar voer voor tijdens de pup-periode, maar zeker ook voor de periode erna.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar vers vlees, maar wegens een kleine vriezer kunnen we niet veel inslaan en komen we dus uit bij smuldier. Geen idee of de kwaliteit daar van goed genoeg is. En kunnen pups dit ook eten?
Kort gezegd mijn eisen:
* Goed betaalbaar
* Goede kwaliteit
Verder heb ik er zo weinig verstand van, dat ik geen eisen op kan noemenMochten jullie ergens goede ervaringen hebben, hoor ik ook graag wat jullie ongeveer aan het voer kwijt zijn per maand/dag.
Bedankt alvast!

Mariloulou schreef:Ik zal een pup nooit vers vlees geven. Heb nu al van twee pups gehoord dat ze hierdoor een giardia bacterie hebben opgelopen en vrij vlot ingeslapen/overleden zijn.
Mijn honden doen het goed op Caro Croc. Is een betaalbare brok met een goede verhouding vlees.
Is een brok voor verschillende doelgroepen beschikbaar. wij hebben voor onze jack de brok voor kleine honden en voor de appenzeller de original versie.