Ja als je productiegeiten hebt in plaats van knuffelgeiten zal het idd anders zijn, dan hebben die dingen een functie behalve 'ze moeten er nu eenmaal in zitten'. Hier is de geiten hun voornaamste functie op het moment schattig zijn.
Wat vind je dan leuker Eclair98? Dat ze er zijn voor de melkproductie of? Ik snap hem even niet. Ik had geitjes als gezelschap maar dat hoeft inmiddels niet meer dus ik heb ze nu voor de gezelligheid, zonder kan ik me niet meer voor stellen
Lilly krijgt al iets meer uier maar 2 maart gaat écht niet lukken! Helaas, moet ik nog langer wachten Ben nieuwsgierig
In elk geval 1 Maar ze mogen nog een paar maanden blijven en dan weet ik ook welke ik ga houden enz. Ik ga eerst even van ze genieten en die gedachte lekker weg stoppen
Gefeliciteerd met de jonkies. Wat leuk zo'n 3ling. Wij zijn net met geiten begonnen. We hebben er 340 en verwachten eind mei de eerste lammeren. Vroeger altijd schapen gehad maar ik moet toegeven dat geiten toch wel leuker zijn. Wat een eigenwijze beesten. Ondanks dat we er zo veel hebben ga ik er vaak even bij in om even te aaien en te spelen. Het zijn bijna altijd dezelfde die aankomen rennen voor aandacht. Er hebben dan ook heel wat geiten een naam. Zo ook een van onze bokken een grote nubische bok die Flappie heet Ik zal van de week wat foto's plaatsen.
Wat leuk Polbo!! Ben benieuwd naar fotos! Wel grappig, ik heb er nu 4 maar wel alle 4 tam en erg mensgericht. De babys zijn geboren met mensen erbij en komen aanlopen als ik voor het hok sta en ze komen naast me liggen. Heel anders als dat je er 340 hebt . Hoe hou je dat in hemelsnaam bij ?
Wat leuk! Wij hadden vroeger op school ook een hoop dieren, waaronder geitjes. En daar was er ook elk jaar wel eentje die kleintjes kreeg. Heerlijk om naar te kijken, en dat mini-gemekker is ook enorm schattig!