Maar ik zeg altijd wel, eens een boxer fan altijd een boxer fan

Onze eerste was niet helemaal raszuiver, was een ¾ boxer.
Schat van een beest, grote knuffel maar geen allermansvriend.
Helaas hebben we hem met een jaar en 2 weken moeten laten inslapen vanwege een tumor.
Voor ons zelf was het echt een super hond, en mocht graag werken/spelen etc
Onze 2e boxer was een boxer met Stamboom.
Zij kwam bij Q.uantide boxers vandaan.
Met haar hebben we ook heel veel medische problemen gehad wat ons letterlijk duizenden euro's heeft gekost.
Maar goed ze was het zeer zeker waard! Schat van een dier.
En hoe beroerd ze zich soms voelde, ze bleef altijd blij en enthousiast.
Helaas hebben we haar door alle medische aandoeningen op 7 jarige leeftijd moeten laten gaan.
Zowel mijn man en ik zeiden. We willen wel weer een nieuwe hond maar gezien het verleden geen Boxer meer.
Maar geen enkel ander ras was het voor ons, we kwamen toch beide steeds weer uit bij de boxer.
En zo kwam boxer nummer 3.
Wederom met stamboom uit goede bloedlijnen.
Helaas hebben we met haar ook best veel problemen gehad. Zo had ze oa een auto immuumziekte, veelvoudig epulide's in haar bek. En ook haar konden we redelijk jong op net 8 jarige leeftijd laten inslapen. Wederom een flinke tumor in combi met lymfeklier kanker.
Maar ook zij was wederom een schat van een dier. Gek, prettig gestoord, vol levenslust, altijd vrolijk.
Bij ons laatste Boxer hebben we een Franse Bull erbij genomen. Qua karakter en energie kan je aan hem heel goed merken dat hij met een Boxer is opgegroeid. Net zo'n enthousiaste stuiterbal. Een grote clown, energie voor 10.
En toch blijft het soms knagen, toch weer een Boxer?
Overigens ben ik wel geschrokken naar bedragen wat sommige erkende fokkers vragen voor een pup