Zie er heel veel in terug van onze bowser (Bordeauxdog reu) zeker de foto met de tanden over de lip
Hij is/was gelukkig geen sloper dus dat scheelde alweer heel wat
Misschien van spijkerstof en de vulling er in
En dat in de koe stoppen? Mocht hij t kapot trekken krijgt hij in elk geval de wol niet binnen
Dat kan namelijk weer zorgen voor verstoppingen
Of n speeltje van dat "stof" waar ook fatboy's van gemaakt worden (ook veel honden kussens overigens) dat is echt sterk!
En stroken Fleece in elkaar gevlochten heeft hier ook echt heel lang geleefd wij hadden d'r een gemaakt met 3 uiteinden en dan trokken alle 3 de honden d'r aan
Ding is overleden door n hele winter buiten te liggen en tja daar kan stof niet zo goed tegen

Fijn dat hij ook zo lief is met jullie kindje dat is bowser ook (de andere honden ook hoor) en zijn nakomelingen ook zelfs de aller aller kleinste kids zijn ze dol op hier en zo voorzichtig mee
Terwijl ze soms zo lomp kunnen zijn
Is typische Bordeauxdog
Siebe is inmiddels 4 en die zou ik met bowser op pad durven te sturen bowser (ook de andere) luisteren net zo goed al dan niet beter na hem dan na ons hahaha
Wat ik me alleen afvraag of t verstandig is om bij de rest te eten
Het is een hond met karakter en kan zonder dat je d'r erg in hebt uitvallen zeker met eten
Zou dat toch niet meer doen persoonlijk hier hebben ze allemaal hun eigen eet gedeelte in de keuken en komen ook niet aan elkaars bakken
Hier nog nooit geen ruzie gehad ofzo maar voorkom het liever dan ik t moet genezen
.