Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepaardoes schreef:Heeft de dierenart bij het consult in haar bek kunnen kijken? Een optie is ook een bekinspectie laten doen om te kijken of de geur uit de bek komt (lees: gebitsproblemen, tumor enz.)
Ga dan vragen om de tanden ook nog eens extra te onderzoeken.
.. of wanneer ze na lang slapen (te laat dus) gaat eten, dan komt het eruit. elenaMM77 schreef:femo dwangvoeding vind ik minder barbaars dan toestaan dat je kat slecht of niet eet,
want leververvetting gaat al heel snel.
en die van mij kokhalst bijvoorbeeld vooral op een te lege maag, als ze te laat bedacht heeft dat een hapje eten wel verstandig is.. of wanneer ze na lang slapen (te laat dus) gaat eten, dan komt het eruit.
Te leeg raken en misselijkheid zijn ook een negatieve spiraalvorming.. hoe leger, hoe misselijker ze kunnen worden van een beetje eten.
Arashah schreef:Mijn kat (leeft nu niet meer) had dezelfde symptomen.. Uiteindelijk katten hiv.
Hij heeft de goede medicijnen gekregen en is weer helemaal de oude geworden. (totdat hij na een tijdje een blieding heeft gekregen, we hebben hem toen in laten slapen)
Je zegt dat je kat kwijlt en uit de mond stinkt. De mijne had dat ook gedaan. Hij leek meer dood dan levend.
Misselijk was hij, en veel liggen en schlapen..
Heel veel sterkte met jou kat

wel was hij nog geen eens een jaar toen hij ibd bleek te hebben dat verder onderzocht natuurlijk en het gekke was nagenoeg alle waardes waren goed maar toch dus Gronisch ernstig ziek 
elenaMM77 schreef:femo dwangvoeding vind ik minder barbaars dan toestaan dat je kat slecht of niet eet,
want leververvetting gaat al heel snel.
en die van mij kokhalst bijvoorbeeld vooral op een te lege maag, als ze te laat bedacht heeft dat een hapje eten wel verstandig is.. of wanneer ze na lang slapen (te laat dus) gaat eten, dan komt het eruit.
Te leeg raken en misselijkheid zijn ook een negatieve spiraalvorming.. hoe leger, hoe misselijker ze kunnen worden van een beetje eten.