Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cam schreef:Deze lijkt er wel op maar is het denk ik toch niet.
Kan ook de vernieuwde versie zijn
http://www.amazon.com/Enchantacat-CREAT ... B002OD007E
Of deze
http://www.amazon.com/P-L-Y-Pet-Lifesty ... ab+dog+toy
Fortitude schreef:Wat een tagisch verhaal.
Je wist volgens mij de producent nog, toch? Neem aan dat er op de site ook niks staat, maar je kunt ze misschien wel mailen en dit hartverscheurende verhaal voorleggen. Wie weet hebben ze er nog wel een ergens liggen
franka75 schreef:oh wat geweldig ik ga ook opletten
The_Cat schreef:Geweldige titel, en ken het maar al te goed. Mijn kat loopt de hele dag rond met het muisje dat ooit eens bij de whiskas zat. Geen enkele andere muis is goed, enkel die van de whiskas. En soms neemt ze de muis dan mee naar buiten en is ze dan weer enkele dagen zoek![]()
hopelijk vindt je snel een leuk krabbetje! ik zal mijn ogen open houden als ik naar de dierenwinkel ga

cam schreef:Ooooo Echt TS, zal mijn zoon leuk vinden.
Hij heeft er een klein uurtje aan besteed om hem te vinden.
Tarenko schreef:Geweldig topic, die titel ook![]()
Ik zal mijn ogen ook openhouden voor een vervanger van Krabbie!
Knert schreef:Ik heb een krabbie... Een rode. Ergens ik ga zoeken...

Moonlight17 schreef:Onze poes heeft ook de meest rare fascinaties, al is kattenspeelgoed echt niet interessant. Wel pennen tot flessen dopjes. Maar het meest gefascineerd is ze door de restanten van een van onze eerste wuppies. Nu is er nog een bolletje stof over.
Succes met de zoektocht
Remark schreef:Knert schreef:Ik heb een krabbie... Een rode. Ergens ik ga zoeken...
Meen je niet, wat leuk!!
Gekke beestjes zijn het toch he! Wuppies zouden het hier ook wel goed doen vermoed ik. Jammer dat ze die niet meer hebben bij de pappie!

F_Orumster schreef:Wat een leuk verhaal!
Nieuwe speeltjes leg ik ook eerst bij me in bed of ga er op de bank opzitten, goed doordrenken met mijn geur.

Knert schreef:[ [url=m/xWndr9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JeBlCT.jpg]Afbeelding[/url] ]
gevonden!
Wil je hem testen? Als poes hem leuk vindt mag je hem houden.

nine1987 schreef:Resistance schreef:De titel is overigens best dubbelzinnig...
Ik wilde t al niet zeggen..![]()
Ken je niemand did krabbie na kan maken? En dan klein beetje catnip erin verwerken om m nog aantrekkelijker te maken voor je poes? (om maar ff dubbelzinnig te blijven)