Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunshine schreef:Ik heb nu ook wel mijn bedenkingen hoor bij de 2 klinieken waar ik door de jaren heen ben geweest.
Het ergste nog, in november heeft hij nog een echo gehad en daarop hebben ze niets aan de alvleesklier gezien? Tenminste, daar zeiden ze niets over.
Ze hebben toen wel een punctie van de milt gedaan.
Nestor wordt ieder jaar geënt, mede omdat hij ieder jaar mee naar het buitenland gaat.
Wel ben ik aan het kijken voor titerbepaling, maar ik weet niet of dit ook geldt voor de entingen voor het buitenland.
Bedankt voor het meedenken

xChantal94 schreef:Ik heb ook een hondje met chronische pancreatitis, dit weet ik ook nog niet zo heel lang. Deze krijgt de gastro intestinal low fat van Royal Canin en sindsdien gaat het een stuk beter. Mocht je prece vlees willen geven kijk dan even naar Duck, de pens compleet variant. Deze heeft 5% vet dacht ik. Ik weet verder inhoudelijk niet of er stoffen inzitten die slecht zouden zijn vanwege de allergiën van je hond.
Je mag me uiteraard ook altijd den pb sturen om informatie uit te wisselen
sterregoud schreef:xChantal94 schreef:Ik heb ook een hondje met chronische pancreatitis, dit weet ik ook nog niet zo heel lang. Deze krijgt de gastro intestinal low fat van Royal Canin en sindsdien gaat het een stuk beter. Mocht je prece vlees willen geven kijk dan even naar Duck, de pens compleet variant. Deze heeft 5% vet dacht ik. Ik weet verder inhoudelijk niet of er stoffen inzitten die slecht zouden zijn vanwege de allergiën van je hond.
Je mag me uiteraard ook altijd den pb sturen om informatie uit te wisselen
Er is zelfs een Duck Pancreas variant ! Ideaal voor als je hond last heeft van zijn pancreas, de alvleeskier dus.