Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:Ik heb donderdagmiddag besteld bij zooplus en vrijdag en zaterdag de pakketten al binnen gekregen via post nl
Enigste probleem wat ik heb is dat ze altijd een factuur in het pakket stoppen. Ik wil wel eens iemand verrassen en voor mij makkelijker daar rechtstreeks te laten bezorgen maar wil niet dat hun met de rekening staan..... al overleg gehad maar verandering kan niet. Vind ik erg jammer!! Verder top service
colunder schreef:Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het
Na de feestdagen erg druk was en dat het daarom kon zijn dat het langer duurde om dat het via een ander bedrijf verzonden zou worden.
bij mij duurde het ook bijna een week.
beatje schreef:Mijn bestelling is net binnen.Was voor de zekerheid al maar een zak voer in de supermarkt wezen halen,dus die kan nu naar de stalkatten toe.
Maar ik ga nog wel contact opnemen met zooplus want ik wil gewoon geen dhl meer, pakket is 5 dagen onderweg geweest
Elegante05 schreef:Had ik laatst ook, normaalgesproken heb ik zooplus-bestellingen na 1 of 2 dagen in huis.
Laatste keer werd het met DHL verstuurd ipv PostNL en was het pakketje 5 dagen onderweg.![]()
Was ik niet gewend van Zooplus en i.v.m. speciale bestelling door dieet kat, vond ik dat ook erg teleurstellend
Hoop dat het volgende keer gewoon weer door PostNL bezorgt wordt.