Bestelling zooplus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NogSteedsGek

Re: Bestelling zooplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:50

Zou het kunnen dat Zooplus in met PostNL verstuurd als je dat wil, maar als ze een product niet op voorraad hebben in Nederland, ze dan vanuit Duitsland versturen en daarmee ook automatisch met DHL?

Genoeg mensen die wel met PostNL bezorgd krijgen hier, maar ook iemand die haar pakket in 2 delen moet ontvangen waarbij beide 1 pakket leveren.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:51

Ik bestel ook geregeld iets bij Zooplus. Gewoonlijk altijd netjes binnen 2 dagen binnen.
Ik zal voortaan rekening houden met een langere levertijd.

Maar ik ben er ook niet blij mee. Je bestelt en betaalt iets, dan wil je het ook zo snel mogelijk hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:52

DHL = Duurt Heel lang...

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:54

Ik bestel heel vaak bij Zooplus, meestal krijg ik het geleverd met PostNL. Een enkele keer met DHL, en mijn ervaring is dat dat gebeurt als ik bepaalde zaken voor mijn knaagdieren bestel. Heb er eens over gemaild, bleek toen dat die spullen uit Duitsland moeten komen en dan met DHL worden bezorgd. Dus ik weet niet of je nu andere producten hebt besteld dan je normaal doet?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:55

Hier nooit problemen met dhl, via mijn werk worden de pakketen ook via hen verzonden en voor 22.00 besteld is volgende dag in huis. Ze leveren mijn winkel ook gewoon op zaterdag.
Heb al aantal keer privé ook gewoon m'n bestelling daags er na gehad met dhl

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:49

Ik heb juist altijd gezeur met PostNL dat ik alles nu met DHL laat verzenden :o
Ben echt klaar met PostNL, van dubbelgevouwen foto's/posters tot onfatsoenlijke bezorgers.. Doe mij maar DHL, nooit problemen mee gehad! :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:19

Hier super ervaringen met Zooplus en altijd met PostNL verzonden, vaak de volgende dag al in huis.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:30

Ik heb donderdagmiddag besteld bij zooplus en vrijdag en zaterdag de pakketten al binnen gekregen via post nl

Enigste probleem wat ik heb is dat ze altijd een factuur in het pakket stoppen. Ik wil wel eens iemand verrassen en voor mij makkelijker daar rechtstreeks te laten bezorgen maar wil niet dat hun met de rekening staan..... al overleg gehad maar verandering kan niet. Vind ik erg jammer!! Verder top service

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 20:12

Dat is bij ons ook zo,wij zijn echt super tevreden van Post.nl.Meestal is het dezelfde jongen die hier levert.Als ik erniet ben zet hij de dozen onder het afdak voor de deur.
Dhl hebben we alleen nog maar last mee gehad ik zou echt balen als post.nl hier niet meer levert.
Ik ga toch eens bellen hoe dat kan of hoe dat zit.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:18

dierenfan schreef:
Ik heb donderdagmiddag besteld bij zooplus en vrijdag en zaterdag de pakketten al binnen gekregen via post nl

Enigste probleem wat ik heb is dat ze altijd een factuur in het pakket stoppen. Ik wil wel eens iemand verrassen en voor mij makkelijker daar rechtstreeks te laten bezorgen maar wil niet dat hun met de rekening staan..... al overleg gehad maar verandering kan niet. Vind ik erg jammer!! Verder top service

Ik krijg volgens mij alleen een pakbon en geen factuur? Ik betaal in elk geval altijd via Ideal.

Ik heb trouwens gisteren nog besteld bij zooplus. Wordt altijd netjes met postnl gestuurd en die selecteer altijd. DHL is hier ook een ramp met onvoorspelbare leveringstijden en het feit dat je het amper fatsoenlijk kan ophalen. Laat het dan ook altijd zo snel mogelijk herrouteren naar een afhaalpunt.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:39

Vorige week dinsdag bij zooplus.de besteld 4 pakketten totaal,3 zijn er een woensdag geleverd met post.nl top nr 4 komt et dhl uit duitsland en ik wacht nog steeds pfff

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 02:07

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het
Na de feestdagen erg druk was en dat het daarom kon zijn dat het langer duurde om dat het via een ander bedrijf verzonden zou worden.
bij mij duurde het ook bijna een week.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 02:26

colunder schreef:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het
Na de feestdagen erg druk was en dat het daarom kon zijn dat het langer duurde om dat het via een ander bedrijf verzonden zou worden.
bij mij duurde het ook bijna een week.

Dat zou inderdaad nu wel goed kunnen.
Maar mijn laatste bestelling was zeker een ruime tijd voor de feestdagen.

Hopelijk voor jullie allemaal dat het dus niet nog langer duurt..

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 02:45

Ik heb vrijdag nog bij Zooplus besteld en kreeg het zaterdag netjes binnen.. via PostNL. Apart dat ze bij jouw opeens voor DHL gaan dan?

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:37

Zoals verwacht vandaag al mijn bestelling binnen met postnl. Al iets gehoord ts over je bestelling?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 19:51

Mijn bestelling is net binnen *\o/* .Was voor de zekerheid al maar een zak voer in de supermarkt wezen halen,dus die kan nu naar de stalkatten toe.
Maar ik ga nog wel contact opnemen met zooplus want ik wil gewoon geen dhl meer, pakket is 5 dagen onderweg geweest -:(-

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:59

Gisteren een pakket besteld bij zooplus, Postnl aangevinkt en helaas ontvang ik zojuist een mailtje dat het met DHL bezorgd word, hopelijk duurt het voor de verandering niet te lang.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:59

beatje schreef:
Mijn bestelling is net binnen *\o/* .Was voor de zekerheid al maar een zak voer in de supermarkt wezen halen,dus die kan nu naar de stalkatten toe.
Maar ik ga nog wel contact opnemen met zooplus want ik wil gewoon geen dhl meer, pakket is 5 dagen onderweg geweest -:(-

Alles was wel op voorraad? Bij sommige artikelen staat ook dat het langere levertijd heeft.
Al duurde het bij mij ook zo lang ondanks dat alles direct leverbaar was

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 12:40

Ja alles was op voorraad en is gewoon ook op tijd verzonden,alleen 5 dagen bij dhl blijven hangen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:47

Dhl heeft bij ons ooit een grote doos met mijn zitzak erin gewoon tegen de achterdeur aangezet. Kon geen mens meer uit :+
Terwijl wij ook gewoon een open hok hebben achter. Gelukkig kwam er een vriend van mijn broer langs die de achterdeur kon vrijmaken.

Goed dat je je pakket al binnen hebt, ts :)

Elegante05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:49

Had ik laatst ook, normaalgesproken heb ik zooplus-bestellingen na 1 of 2 dagen in huis.
Laatste keer werd het met DHL verstuurd ipv PostNL en was het pakketje 5 dagen onderweg. :(

Was ik niet gewend van Zooplus en i.v.m. speciale bestelling door dieet kat, vond ik dat ook erg teleurstellend -O-
Hoop dat het volgende keer gewoon weer door PostNL bezorgt wordt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:53

Ben benieuwd! Wij hebben gisteren besteld, normaal inderdaad geen problemen.
Anders kun je bestellen bij www.bitiba.nl, is ook van Zooplus, maar gaat toch altijd een stuk sneller.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:54

Vorige week ook besteld bij Zooplus, PostNl aangevinkt en T&T van DHL -O-
Snapte het ook al niet, maar zie nu dat het een meer voorkomend probleem is.
Ik heb woensdag besteld en wacht nog steeds...
Hoop dat het vandaag komt!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:00

oh jee, als ik dit lees kijk ik niet uit naar mijn volgende bestelling. Zou er bij zooplus zelf iets mislopen of veranderd zijn in de procedure? Ik bestel ook altijd op de Duitste site en tot voor kort (tussen kerst en nieuw) altijd levering met post.nl

DHL vind ik persoonlijk ook iets minder duidelijk qua T&T, maar nog wel beter dan bpost (belgië) 2 expresslevering gevraagd en nog 3 dagen kunnen wachten voor het geleverd werd, ook al was het pakket tijdig in het depot.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 13:22

Elegante05 schreef:
Had ik laatst ook, normaalgesproken heb ik zooplus-bestellingen na 1 of 2 dagen in huis.
Laatste keer werd het met DHL verstuurd ipv PostNL en was het pakketje 5 dagen onderweg. :(

Was ik niet gewend van Zooplus en i.v.m. speciale bestelling door dieet kat, vond ik dat ook erg teleurstellend -O-
Hoop dat het volgende keer gewoon weer door PostNL bezorgt wordt.

Dat was bij mij ook het probleem ,ik bestel er urinairy en neem dan gelijk 2 zakken scheelt veel met in de winkel,ik heb dan ook 6 katten rondlopen dus het gaat er best door.

Ga de tip van Quellian is na kijken.En anders moet ik gewoon nog eerder gaan bestellen.