Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik snap de 'frustratie', maar dat weet je als je aan een hond, of ieder ander dier begint. Een dierenarts is nooit goedkoop, en als jij alleen die 8 krammen hebt moeten betalen ben je er nog goed vanaf gekomen, veel dierenartsen rekenen ook nog consult (afhankelijk van wanneer je komt), antibiotica, ontsmetting etc.
Waarschijnlijk is dat in die €6,- per Kram meegerekend, want als ze het los berekenen volgt er ook gezever. Dus meestal zit in die €6,- de Kram, de ontsmetting, het zetten, consult etc. Dus nee, duur is t niet.
geerke schreef:je wilt toch ook weten waarom de reparatie van je auto 800 euro is?Wat er precies gebeurt is?
En bij een dier moet je maar dokken zonder precies te weten waarvoor je dokt?Vreemd eigelijk.

Kuggur schreef:geerke schreef:je wilt toch ook weten waarom de reparatie van je auto 800 euro is?Wat er precies gebeurt is?
En bij een dier moet je maar dokken zonder precies te weten waarvoor je dokt?Vreemd eigelijk.
Vreemd dat je dat denkt. Iedere dierenarts kan je simpelweg uitleggen wat je precies waarvoor betaald.
en vervolgens in een alcoholbadje. Voldoet meer dan prima en zoals ik zei, een dergelijke wond is nooit schoon dus het dier krijgt vrijwel altijd antibiotica mee.
Carr_friesje schreef:Vind het ook best duur hoor!
Heb destijds een ratje laten opereren aan een melkkliertumor en dat kostte me alles bij elkaar 35,-
dat is dus de operatie, 3 hechtingen en antibiotica.
De dame had echter na een paar uur d'r hechtingen er weer uitgetrokken en toen heeft de DA er kosteloos 3 krammen in gezet.
Ben ontzettend blij met mijn huidige DA. Geen achterlijk hoge prijzen en je betaald bij hem ook alleen als hij iets doet/je medicatie meekrijgt. Dus geen 30,- voor het alleen al over de drempel stappen.
Hij heeft dan wel geen giga duur pand en weinig personeel, maar zo veel verschillen in prijzen is echt absurt.
Had bij een andere DA geïnformeerd naar dezelfde operatie en die vertelde mij dat ik kon rekenen op minimaal 200,-
Carr_friesje schreef:Vind het ook best duur hoor!
Heb destijds een ratje laten opereren aan een melkkliertumor en dat kostte me alles bij elkaar 35,-
De dame had echter na een paar uur d'r hechtingen er weer uitgetrokken en toen heeft de DA er kosteloos 3 krammen in gezet.
Ben ontzettend blij met mijn huidige DA. Geen achterlijk hoge prijzen en je betaald bij hem ook alleen als hij iets doet/je medicatie meekrijgt. Dus geen 30,- voor het alleen al over de drempel stappen.
Hij heeft dan wel geen giga duur pand en weinig personeel, maar zo veel verschillen in prijzen is echt absurt.
Had bij een andere DA geïnformeerd naar dezelfde operatie en die vertelde mij dat ik kon rekenen op minimaal 200,-
geerke schreef:je wilt toch ook weten waarom de reparatie van je auto 800 euro is?Wat er precies gebeurt is?
En als mijn dier 'gemaakt' moet worden interesseert me dat werkelijk geen flikker, ik hoef dan ook nooit de rekening. 
Anoniem schreef:Carr_friesje schreef:Vind het ook best duur hoor!
Prijsverschil zit vaak in het verschil in narcose. Gasnarcose is bijv. vaak duurder. Maar wel veel veiliger.
)