Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imka schreef:Hier toch snel een update.. na een kwartier als een malle heen en weer gelopen te hebben daar ze natuurlijk gelijk begon met trekken.. liep ze met me mee.... maar zelfs achter me!!! Een normaal rondje nog niet kunnen doen maar wel half en ben zo trots op dr, dit heb ik vanaf dat ik haar heb nog niet gehad dat ze rustig achter me aan liep. Eerste tijd was het vooral heel erg piepen en merkte dat ze het echt 10x niks vond maar uiteindelijk liep ze mee met koppie naar me toe zo van, en nu? en nu? Nu hopen dat het zo blijft en ik het ook uit kan breiden naar een normaal rondje, maar dat het zo snel zou werken had ik echt niet verwacht!
)
.
. Het klikje is geen grote beloning, maar de voorbode van mogelijk grotere beloning.. de klik zelf is gelijk aan een stembeloning.
) die blijven werken ondanks dat de beloning uit blijft, de beloning moest toch maar eens komen.
elenaMM77 schreef:als ze het commando volg kent, en ze kent zit..
Wil jullie dan ook super bedanken voor het meedenken, al verschillen meningen soms natuurlijk ook, maar dat geeft niet. Ik ga zeker verder trainen met haar op de cursus.