Lukasje schreef:ik duim mee dat je vriendje snel weer beter wordt!
Jeetje, ik kan me voorstellen dat onder zo'n bewind staan op zich al heel vervelend is maar dan zo behandeld worden door de DA vind ik wel erg voor je. Nu is een DA geen liefdadigheidsinstelling op zich maar zijn reactie is toch ongehoord. Je was daar duidelijk niet voor niks! Waar is zijn gevoel voor dierenwelzijn zeg?
Ik ben eerlijk gezegd van mening dat wij hier geen recht op hebben.
Het is weliswaar vervelend dat het nu zo is gelopen. maar aangezien ik verder niet onnodig om extra geld vraag hebben we een aardige buffer op kunnen bouwen. en dus is er kwa rekening van de dierenarts geld. alleen nu was de bewind dus afwezig en kon het niet eerst netjes geregeld worden met de bewind.
Dus zie dat liever naar gezinnen gaan die er echt geen ruimte voor hebben. ik weet als geen ander hoeveel steun je in zulke tijden van je huisdier kan krijgen.
Iris82 schreef:Jeetje dat is schrikken. Gelukkig gaat het wel weer beter met de kat. Z'n longen zullen nu altijd wel een zwakke plek kunnen blijven dus lijkt me inderdaad wel verstandig dat je buiten rookt. En misschien nog wel belangrijker : voor je kinderen.
Ik rookte al buiten als de kids er waren. Maar als ze bij papa zijn ach uit gemak zucht kan wel binnen.
maar nu. Nee net zo makkelijk om even naar buiten te lopen hier wordt binnen niet meer gerookt.