Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desiree schreef:Zo gepiept maar het kost ook geld he. Ik heb heel wat castratiekosten gehad afgelopen jaren. Maar ik heb te veel pech met konijnen. Ze krijgen goede verzorging en alles wat ze nodig hebben, maar maak de raarste dingen mee. De laatste is overleden aan de vossenlintworm. Vermoedelijk ingebracht door ratten. En ratten hou je niet weg in een buitenverblijf.
ponyparadijs schreef:kiwiwitje schreef:Noem hem nou geen FlappieWe weten allemaal hoe het afloopt met Flappie
Hopelijk is het een kindje geweest die bang was dat papa hem in de pan zou doen...
[ Video ]
Hij is een beetje grof maar Flappie is niet de pan in gegaan
MarlindeRooz schreef:Die kan je prima weghouden met goed omheining. Daarbij hoort een konijn niet alleen. Dus ze krijgen niet alles wat ze nodig hebben.
Maar goed dat je haar opgevangen hebt. Ik zou toch een ander huisje voor hem zoeken, want 2 vrouwen zonder ram gaat vaak ook niet lekker.

Ik vind je iig een held dat je het beestje hebt meegenomen! Benieuwd of er nog een baasje opduikt.
). Dus echt zin heeft het niet. Geryon schreef:Ts heeft zelf ook een konijn he.
Ik raad je ten zeerste af een nest te nemen. Gaat vaak veel fout en er zijn al veel te veel konijnen.
Daarbij is het koppelen het probleem niet maar de hormonen, het karakter van voedster (bitches). Dus echt zin heeft het niet.
Twee voedsters samen is in jouw geval (geen ram willen castreren) het zeker wel waard om te proberen!
die zijn al gecastreerd dus heb je geen (castratie)kosten. Misschien willen ze dit rammetje ook wel laten castreren voor je. 

. Eoweyn_x schreef:Als we zo'n discussie starten over paarden alleen is Bokt ook te klein. Laat anderen dan opkomen voor de basisbehoeften van een konijn
Mijn ren is ook dicht tegen ratten. Dus tenzij ze kunnen teleporteren, valt daar best iets tegen te doen. Maar, dat moet je wel willen. En ja, dat kost geld..
En verder, @LukieBradley, als jij je konijnen steeds scheidt 's nachts, vind ik het niet gek dat de koppeling zo lang duurde.

Het is een reclame hoor. Als mensen boos zijn moeten ze maar bij de dierenwinkels zelf gaan zeiken want die verkopen de konijnen aan onwetende ouders, niet bol.com want die verkopen geen dieren
chimello schreef:Haha over dat het konijn alleen zit hebben al klanten gezeurd. Ik vind het maar sneu dat mensen zich daar druk om makenHet is een reclame hoor. Als mensen boos zijn moeten ze maar bij de dierenwinkels zelf gaan zeiken want die verkopen de konijnen aan onwetende ouders, niet bol.com want die verkopen geen dieren