Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline_S_S schreef:Ik heb de boer zijn nummer niet. Hij laat kalveren altijd zelf geboren etc worden. Hij gaat uit zijn plaat als ik een da bel
KimD schreef:Jeetje mina, als je bij in de stal stond en dit geflikt had, had ik je keihard van 't erf geschopt.
Dit is een normale bevalling en niks aan de hand... de boer weet vast welke koeien hij in de gaten moet houden en welke niet.
TS volgende keer idd gewoon even kijken, is het vlies van het kalf af? ademt het kalf? is ze helemaal los van moeder? kijk dan maar even aan, en/of haal de boer er bij. Froukje schreef:hanny_jelke schreef:Is dat wat acht de koe ligt geen 2de niet ontwikkelde kalf? lijkt wel of ik een neusje zie.
ruzie met de boer of niet ik zou echt een DA bellen dit is niet goed.
Weet niet wat jij ziet hoor, maar dat is gewoon een nageboorte.
gewoon nageboorte, heel normaal.KimD schreef:Jeetje mina, als je bij in de stal stond en dit geflikt had, had ik je keihard van 't erf geschopt.
Dit is een normale bevalling en niks aan de hand... de boer weet vast welke koeien hij in de gaten moet houden en welke niet.
Shirley schreef:KimD schreef:Jeetje mina, als je bij in de stal stond en dit geflikt had, had ik je keihard van 't erf geschopt.
Ja, daar leert ze iets van!
De boer zou haar beter kunnen uitleggen hoe of wat en haar zijn nummer geven.
Meidje is gewoon bezorgd, dat siert haar!
KimD schreef:Jeetje mina, als je bij in de stal stond en dit geflikt had, had ik je keihard van 't erf geschopt.
quintusgl schreef:Als je dit voor het eerst ziet is het vreemd. Ik heb liever dat ze zo reageert als dat ze niks doet en er verder niet naar om kijkt. We hebben het allemaal moeten leren.
TS, als je het niet weet wat te doen dan bel je me maar. Kom ik je helpen. moet je me even pben waar je zit.
Hoe gek zijn we geworden?
)
kalf moet toch eigenlijk wel meteen opstaan hoor! of proberen te krabbelen.