Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knabbelgirl schreef:Nee kat in bench voor iets anders dan medische noodzaak vind ik not done, en gezien de aard van een kat, tsja, alles behalve diervriendelijk. Dan maak je een extra deur in huis, kan dat niet, pech. Jij hebt voor de kat gekozen. Hond zit hier ook niet in de bench en mijn kat zou ik niet eens over nadenken
) [***] schreef:knabbelgirl schreef:Nee kat in bench voor iets anders dan medische noodzaak vind ik not done, en gezien de aard van een kat, tsja, alles behalve diervriendelijk. Dan maak je een extra deur in huis, kan dat niet, pech. Jij hebt voor de kat gekozen. Hond zit hier ook niet in de bench en mijn kat zou ik niet eens over nadenken
Dit dus. Ik vind het echt heel sneu om een kat de hele nacht op te sluiten in een bench. (Hetzelfde met een hond trouwens, eens een paar uurtjes kan ik begrijpen, maar elke nacht absoluut niet)
Ik wist dat 'ie kwam.Seventeen schreef:[***] schreef:
Dit dus. Ik vind het echt heel sneu om een kat de hele nacht op te sluiten in een bench. (Hetzelfde met een hond trouwens, eens een paar uurtjes kan ik begrijpen, maar elke nacht absoluut niet)
Tja, wij hebben een grote hond die elke deur kan openmaken, en dus naar buiten gaat. Als we hem laten dan trekt hij werkelijk alles overhoop en gaat op de banken liggen. Als hij naar buiten gaat, kan hij gelukkig niet weg maar jankt de hele buurt wakker. Niet in de bench stoppen? Waar dan? Nu ligt 'ie in de schuur aan een dikke ketting maar indien je een mandje in de bench ligt zie ik er niet zo heel veel problemen mee.
Overigens krijgt de hond genoeg beweging want het loopt de hele dag een beetje rond op ons bedrijf.

knabbelgirl schreef:[***] schreef:
Tja, wij hebben een grote hond die elke deur kan openmaken, en dus naar buiten gaat. Als we hem laten dan trekt hij werkelijk alles overhoop en gaat op de banken liggen. Als hij naar buiten gaat, kan hij gelukkig niet weg maar jankt de hele buurt wakker. Niet in de bench stoppen? Waar dan? Nu ligt 'ie in de schuur aan een dikke ketting maar indien je een mandje in de bench ligt zie ik er niet zo heel veel problemen mee.
Overigens krijgt de hond genoeg beweging want het loopt de hele dag een beetje rond op ons bedrijf.
[/quote]
suuzepuus schreef:opzich geen probleem. maar een 'oudere' kat eraan laten wennen zal lastig worden. van kitten af aan is het geen probleem en niks zieligs aan (voor een hond ook niet)
katten slapen toch de he;le dag. maar wel op een door hun uitgekozen plaats. of dat gaat lukken is de vraag!!