dat moet ik die van mij ook leren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Starza schreef:Vandaag gaan we Bubbles zijn hok nog uitbreiden, zodat hij nog een grotere ren ruimte krijgt. Ook ga ik even met Bubbles aan de gang, heeft iemand suggesties? En hoe kan ik het beste springen aanleren?
iris_relente schreef:Ik had mijn vorige konijn geleerd om met mij mee te lopen;) nouwja geleerd had hem vaak aan het tuigje en op sommige plekjes mocht hij niet komen ( gevaarlijk) dus liep ik niet mee en op een gegeven moment liep hij gewoon naast mij en ging ik ook door het dorp met hem lopen en zonder tuigje haha super leukhij kon ook een rondje draaien als ik hem aan de zijkan van zijn kont aan tikte ging hij dje kant op en als ik hem aan de andere kant aan tikte ging hij die kant op. Wou ook beginnen met springen maar dat was niet zo'n succes ze snapten het niet
Jeika schreef:iris_relente schreef:Ik had mijn vorige konijn geleerd om met mij mee te lopen;) nouwja geleerd had hem vaak aan het tuigje en op sommige plekjes mocht hij niet komen ( gevaarlijk) dus liep ik niet mee en op een gegeven moment liep hij gewoon naast mij en ging ik ook door het dorp met hem lopen en zonder tuigje haha super leukhij kon ook een rondje draaien als ik hem aan de zijkan van zijn kont aan tikte ging hij dje kant op en als ik hem aan de andere kant aan tikte ging hij die kant op. Wou ook beginnen met springen maar dat was niet zo'n succes ze snapten het niet
Gaaf! En dat springen gaat je vast wel lukken