Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cookies schreef:Mijn hemel wat een waardeloze instantie dan. Dat zijn toch geen leefomstandigheden voor een dier? Als ze dat normaal vinden, waarom zeuren ze dan over paarden in de modder, die zijn toch lekker buiten?? Of over batterijkippen, die zitten toch gezellig met zijn allen ipv zielug alleen.
Cookies schreef:Mijn hemel wat een waardeloze instantie dan. Dat zijn toch geen leefomstandigheden voor een dier? Als ze dat normaal vinden, waarom zeuren ze dan over paarden in de modder, die zijn toch lekker buiten?? Of over batterijkippen, die zitten toch gezellig met zijn allen ipv zielug alleen.
Tamara_089 schreef:(Verschil is misschien wel dat ik van het voorjaar een luikje in de deur maak dat ze naar buiten kunnen het natuurgebied in...)
Billy schreef:Tamara_089 schreef:(Verschil is misschien wel dat ik van het voorjaar een luikje in de deur maak dat ze naar buiten kunnen het natuurgebied in...)
Nou, zeg maar dag tegen jonge haasjes, konijntjes en weidevogels......je weet dat verwilderde katten mogen worden afgeschoten door jagers als ze te veel schade aanrichten in een natuurgebied he?
Die rotkatten stropen alles leeg, zo blijft er geen wild over.
Ontopic.....kun je die kat niet uit de schuur laten verdwijnen? Juridisch is er ws niks aan te doen...
Billy schreef:Tamara_089 schreef:(Verschil is misschien wel dat ik van het voorjaar een luikje in de deur maak dat ze naar buiten kunnen het natuurgebied in...)
Nou, zeg maar dag tegen jonge haasjes, konijntjes en weidevogels......je weet dat verwilderde katten mogen worden afgeschoten door jagers als ze te veel schade aanrichten in een natuurgebied he?
Die rotkatten stropen alles leeg, zo blijft er geen wild over.
Ontopic.....kun je die kat niet uit de schuur laten verdwijnen? Juridisch is er ws niks aan te doen...
Cookies schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat de wet zegt dat het okay is om een kat in de gangkast te houden. Maar goed, daar gaat het niet om.
Amaris schreef:Cookies schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat de wet zegt dat het okay is om een kat in de gangkast te houden. Maar goed, daar gaat het niet om.
Je moet andersom denken.
De wet zegt niet 'wij keuren het goed om...'
De wet zegt gewoon niets. Dus er is ook niets om op terug te vallen.
Sassol schreef:Misschien al nagedacht over een gesprek aangaan met de buren?
Als de kat alleen in een schuurtje zit, hebben zij er ook niet veel lol aan lijkt me.
Misschien zoeken ze wel een nieuw huisje voor de kat, of willen ze dat wel.