Echt stevig hondenspeeltje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DarkoFoitzik

Re: Echt stevig hondenspeeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:46

wahahah leuke verhalen. we hebben een rotweiler kruising. en normal doet ze er altijd wel even mee als ze wat nieuws heeft. maar op een dag besluit ze dat het kapot moet en tadaaaa..... gesloopt

die nylanbones blijven wel heel alleen worden het wapens zodra ze er veel op kauwen. heel prettig om met blote voeten op te gaan staan.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:48

Oja... dat idd wel het nadeel als ze een nylabone wel gebruiken....
Ik loop veel op sokken/blote voeten
-O- auw

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:58

het voordeel is, je hebt altijd een wapen bij de hand zou er bij je ingebroken worden :+

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:01

Wij hebben een trektouw gekocht bij de intratuin. Onze amstaf is er helemaal gek op, kan lekker knagen, apporteren en trekken!
Is toch zeker 2 maanden in gebruik en hij is nog steeds ''heel''. Er zijn wel draden los, maar hij is nog steeds normaal te gebruiken.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:04

Ik heb voor mijn amstaff de zwarte kong. 1 maatje groter dan 'haar maat' ivm kans op vacuüm zuigen. En dino botten. Die heb ik nu al ruim 2 jaar en is er nog steeds. En daar is ze dagelijks zo'n 30 min intensief aan bezig!

Touwen, spijkerbroeken, ballen enz gaat allemaal kapot.

Voor onze Cane Corso hadden we een paarden Jollybal. € 35,00, na 30 minuten stuk... -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:52

beatje schreef:
MyWishMax schreef:
Hmm, dat ei heeft een kennisje van mij gehad, overleefde het ook maar een half uur dacht ik. Toen was het plat en vol gaten. :') Maar werd nog wel mee gespeeld.

Dat bestaat niet ,het is van hard plastiek dus kan nooit niet plat.Je bent waarschijnlijk in de war met iets anders.
Hier krijgen ze hun tanden niet in dus als ze proberen er in te bijten schiet het vooruit,je moet alleen zien en zeker als het staffs zijn dat ze niet gefrustreerd raken omdat ze het niet kunnen pakken.Ik leg het bij mijn honden na een poos ook altijd weg,dat is waarneer hij er tegen gaat blaffen.

Dat bestaat dus wel, het was echt zo'n ei, ik was mee met kopen. Plastic is hard, maar wel hol. Dat jij iets nog nooit gezien hebt, betekent niet dat het meteen niet kan.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:58

Die van ons is ook zo'n sloper.
Ik heb goede ervaringen met Petstages en dan met name de orka produkten.
Nylonbone hebben we ook,maar die vindt ie niet zo leuk. Is te hard. Het moet meebewegen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:08

Wij hebben broer en zus mops*jack russel en ze slopen alles. Vanwege hun kleine maat zou je kleiner moeten kopen, maar ze hebben echt een behoorlijk bekkie. Vooral het reutje heeft belachelijk veel kracht.

De 1 na grootste kong octopus achtig ding is al gesloopt. De kleine die harig is ook. Wij hebben de sumo om te vullen, maar daar staan ook wat tanden in.

flostouweb vinden ze niet echt wat, maar wat ze leuk vinden, zoals beesten trekken ze gelijk uit elkaar.

We hebben nu speciaal hout om op te kauwen. Ze krijgen vellen raw hide waar we bij zijn en ruimen de rest op. Dus spelen doen we vooral sameb. Ook om ruzie te voorkomen. Ze zijn echt gek met elkaar, maar botten zijn een dingetje.

we hebben een balketje met touw waar de reu gek van is, maar kun je alleen samen mee spelen.

Botten zelfde probleem. Ze kauwen en slikken door. Veel te gevaarlijk.

Ik ga de linken bekijken. Maar hoorde ook dat mensen met pit bulls brandweerslang gebruiken.