Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MabuPets schreef:Oh leuk! Ik ga zeker komen kijken bij je tafel Wendy![]()
Kan nog wel een fatsoenlijk drinkflesje gebruiken voor mijn knagers!
@Moretje; ik heb ook pas gister tickets besteld haha! Is nog te doen, je moet ze alleen zelf printen. Je betaalt er wel extra voor, maar het is het dubbel en dwars waard haha.
RedPassion schreef:Ik vind het zo verdrietig dat dit soort beurzen nog bestaan en dat mensen er naartoe gaan. Dat het een bron van dierenleed is moge toch allang duidelijk zijn? Niet alleen wat er aan illegale praktijken en wildvang te vinden is, maar ook (misschien vooral) het leed bij de 'gewone' huisdieren en voederdieren. Het zijn vooral broodfokkers die op dit soort beurzen dieren proberen te slijten. Ook als je geen dieren koopt op zo'n beurs houd je dit in stand door te gaan, entree te betalen en daarmee het signaal aan organisatoren en standhouders af te geven dat het okee is om zo met levende wezens om te gaan.
RedPassion schreef:Ik vind het zo verdrietig dat dit soort beurzen nog bestaan en dat mensen er naartoe gaan. Dat het een bron van dierenleed is moge toch allang duidelijk zijn? Niet alleen wat er aan illegale praktijken en wildvang te vinden is, maar ook (misschien vooral) het leed bij de 'gewone' huisdieren en voederdieren. Het zijn vooral broodfokkers die op dit soort beurzen dieren proberen te slijten. Ook als je geen dieren koopt op zo'n beurs houd je dit in stand door te gaan, entree te betalen en daarmee het signaal aan organisatoren en standhouders af te geven dat het okee is om zo met levende wezens om te gaan.
Mariska_28 schreef:Wij zijn er ook, staan met piepschuimen transportbakken, zodat iedereen zijn aankoop warm en veilig mee naar huis kan nemen.
Mariska_28 schreef:Zo, nog even paarden voeren en dan onderweg... Ik heb mijn hond Abby mee(voor de volgers van onze huifkar vakantie, de witte van de twee). Wij zijn vast de enige met een grote stapel dozen, dus spreek mij maar gewoon aan hoor haha.