Maar ben het verder wel met Engelien eens. Het kan zijn dat ze vanwege shock nog zo op de bodem zitten, maar het is niet helemaal normaal. Ze zien er ook nog heel jong uit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik laat ze voor nu even wat het is, zal morgen even wat mooiere foto's maken. Tips? Ik kan ze niet terug brengen. Eigenaresse kwam best betrouwbaar over, zeker omdat ze duidelijk zei dat die andere echt nog niet weg mocht. Ze vertelde wel dat ze al zelfstandig konden eten, en dat ziet er wel zo uit want er lag net meer eten dan nu. Maar zal het in de gaten houden en speuren naar open schilletjes. Heb wel het idee dat ze druk een poging doen om omhoog te klimmen, ze kunnen er alleen niet bij.
Jij hebt ook echt super mooie !

Cayenne schreef:Grasjes zijn vindingrijk hoor. Als ze willen dan doen ze het overal wel. Bij een vriendin van mij legden ze de eitjes gewoon in de voerbak
Oeps. Vervangen met nepeieren bedoel je Geryon? Waar zou ik die kunnen halen?
Jut is 31 gram en Jul 29 gram.
Niet zo goed dus. Vraag me heel erg af of hij iets heeft gegeten. Hoe kan ik zien of de kropjes gevuld zijn? Moet ik zelf even voelen lijkt me?
Is meer de slechte ontlasting en het iets lagere gewicht dat me dat doet denken.
auw.
Al laat Jul zich niet kennen 

Hopelijk volgend seizoen weer babies

). Heeft "gelukkig" niet zo'n haast want voor nu zitten ze er toch niet op. Kooi weet ik ook van, zoals eerder te lezen wil ik eerst deze kooi houden om te kijken hoe het gaat en zeker omdat nu een grotere kooi echt niet nodig is. Mocht ik met een paar weken toch denken dat ze het krap hebben kan ik dan altijd nog kijken voor een nieuwe. Maar bedankt voor je tips 
zijn beide een stuk actiever geworden sinds ze bij ons zijn, lijken echt goed (te proberen te) eten, hebben al gedronken en ontslasting was van beide normaal.
heb wel een weegschaal die je met bakje weer op 0 kan zetten.