Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doezel2 schreef:Suusie22 schreef:Sorry hoor, maar zo ga je niet met een hond om! Het is geen pluche knuffeldier, het is een HOND!
Ben ik mee eens. Zeg het al zoo vaak niet"gooien" ja maar hij moet gewoon luisteren. Zegt mijn man dan.
doezel2 schreef:Suusie22 schreef:Sorry hoor, maar zo ga je niet met een hond om! Het is geen pluche knuffeldier, het is een HOND!
Ben ik mee eens. Zeg het al zoo vaak niet"gooien" ja maar hij moet gewoon luisteren. Zegt mijn man dan.
. doezel2 schreef:Suusie22 schreef:Sorry hoor, maar zo ga je niet met een hond om! Het is geen pluche knuffeldier, het is een HOND!
sympie schreef:hebben wij ook eens gehad, pikte als je er niet bij was..
hebben dan een radio op zijn luidst in het park gezet, maar het stopcontact niet ingestoken, en met een verlengkabel op de loer gelegen, 5 min later wou hij terug, onmiddellijk radio aan.. die schrok zich zo een hoedje, dat hij het nooit meer gedaan heeft.. hahahaha
[/quote]. doezel2 schreef:Renskexb schreef:Je moet naar de wc gaan skype aan zetten of facetime of gewoon een camera waarmee je kan livechatten. Als je vanaf de wc ziet dat de hond een speeltje ziet, dan geef je een gil
Oke lig nu in een deuk. Zie het nu al voor me haha
Buren zulle wel denken. Wat is dat ineens