Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kom er al pff zelf zolang ik me kan herinneren en me ouders jaar of 35
Aangezien toen ze zeiden dat hij 2 was ik dat ook geloofde bij de opvang. Maar hij was er ook nog niet zo lang en was ook alleen en nog niet veel mee gedaan. Bleek uiteindelijk ook weinig over het verleden bekent. Gelukkig is zijn toekomst wel helder
Hij blijft bij zijn maatje tot de dag dat hij zijn laatste adem uitblaast
Ze hebben in alle jaren ons nog steeds tevreden gehouden
kayaxtg schreef:Yasmijntje schreef:Als je 5 jong vindt om te sterven, mijne werd 4..
was hij/zij ziek dan? welk ras?
. ook namen we hem vaak mee naar de sta caravan als wij daar een weekje bleven. daar had hij ook een hok van 2 verdiepingen met een ren. 3 jaar na we hem hadden verhuisde wij. en kreeg hij met zijn oude hok, een voor hem heel groot grasveldje. ook omdat we hem zo zielig vonden een vriendinnetje, Fluff. over haar was niks bekent. ze was ooit gevonden op straat. ze was niet zo mens geliefd en viel wel eens aan, maar dat maakte ons niks uit want ze had samen met Arie een heerlijk leventje. we hadden fluff ongeveer 5 jaar gok ik, en toen overleed Fluff
ze was gokken wij ongeveer 8 jaar geworden. we durfde er alleen voor arie geen konijn meer bij te doen, want hij was inmiddels alweer bijna 9! maar na een jaar konden we het echt niet laten want hij was zo alleen
en ze horen helemaal niet alleen. dus nu hebben we er alsnog een asiel konijntje bijgedaan
ze heet Annie en is 7 jaar. Annie werd maar niet geplaatst wat heel zielig was. eenmaal bij elkaar helemaal beste vriendjes.

dacht misschien te zoetig voor ze
heb altijd pooltjes gehad (roodoog en blauwogen) en een middenslag ras, middengeel marter staande oren. Heb 2 hangoren gehad die iets minder oud zijn geworden denk 6-8 jaar. Nu heb ik een Franse hangoor dame van een jaar oud dus heb haar gezegd dat ze nog minimaal 9 jaar mee moet
gekvanfleur schreef:![]()
Ben benieuwd hoe oud jullie konijnen worden. Om maar met die van mij te beginnen:
mijn oudste kruising nijntje is 11 en nog helemaal geen klachten gelukkig. Vorig jaar die ziekte gehad dat ze een scheef koppie kreeg en erg ziek werd, maar is weer helemaal beter.
Haar vriendjes is nu 9.