Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar kunnen ze niet achter blijven haken. Dat is gewoon plat en dat valt weg in de handdoek.
Helaas zijn er dit jaar 2 konijnen overleden dus ik heb al 2 keer moeten koppelen het afgelopen jaar. Shirley schreef:Ik zou er eentje bijhalen, lekker samen binnen laten opgroeien en dan in het voorjaar bij de andere konijnen zetten
Ze lijkt alleen heel erg op mijn overleden konijn.
En ze is al net zo brutaal! Dit konijn viel zelfs de hond aan als onze hond haar in de weg liep. Tijgie mocht namelijk zo af en toe met haar weggelopen vriendje los lopen in onze 1500 m2 omheinde bostuin omdat ze zo tam was.

Die weet hier niet eens van.
Maar mocht ze niet geaccepteerd worden (dat verwacht ik niet, ik ken het karakter wel een beetje) dan zou er zo maar een vriendje bij kunnen komen. Azmay schreef:Overigens zou het fijn zijn als ze naar buiten kan en tegen de andere konijnen aan kan liggen voor warmte, maar het kan weken duren voor de haar echt accepteren en daar is het nou net te koud voor eigenlijk..
Je kunt wel zeggen dat je het karakter weet, maar het is een voedster van 11 weken oud, een jong konijn dus. Dat karakter is nog helemaal niet bekend, jonge konijnen vinden alles goed. Dat zal pas tot uiting komen als ze een maand of 4/5 is.
Het vrouwtje is erg speels, brutaal maar zeker niet dominant. Ze heet Nala. Ik denk dat deze brutale meid er goed tussen past.

Eoweyn_x schreef:Je hebt haar een paar uur... Hoe kun je nu in godsnaam al zeggen wat en hoe ze is. En dat je konijnen nu zo zijn, qua karakter, wil niet zeggen dat ze dat met een totaal vreemd konijn ook zijn.
Onverstandige keuze en ik zou het dierenmishandeling vinden als je haar nu nog buiten zou plaatsen. Dat kan écht niet.
En als binnen niet kan, jammer dan. Eerder over na moeten denken.
Veel kan ik er niet over zeggen natuurlijk.
. Zou dit niet eventueel mogelijk zijn TS?
MarlindeRooz schreef:De optie zou dan zijn of om haar per zondag / maandag naar buiten te doen wanneer het rond de 10 graden is. Of haar tot na de winter (!!!) op mijn kamer te houden in een ren. Ze valt gewoon tussen wal en schip in want beide opties zijn niet optimaal.