Wat voor gekke dingen eet jouw huisdier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Wat voor gekke dingen eet jouw huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:04

Mijn hond dronk ooit een halve pan frituurvet leeg. Dat heeft ze geweten. :')
Ze heeft heerlijk lopen kotsen, 3x raden wie er op dat moment alleen thuis was. _O- :r

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:06

Onze hond steelt mijn klokhuis en appelschillen als ze de kans krijgt. En mandarijntjes vindt ze ook lekker.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:09

mijn paard is gek op pepernoten, peperkoek,bastonje koeken en pepermunt :Y)

dravergekkie

Yv_ schreef:
Haring!

Voor zalm, tonijn en garnaaltjes trekt ze haar kop niet op om of en eet het gewoon ook niet op. Als ik echter verse haring heb, staat ze me al op te wachten bij de deur en blijft echt cónstant miauwen om een stukje. En als ik niets geef, springt ze toch zelf op tafel :oo . Echt bizar wat dat stukje vis met mijn kat doet. Bedelt niet en komt nooit op tafels of wat dan ook, behalve met dus haring..

Hier dus ook.

Ze is er zelfs eens voor op het aanrecht gesprongen.. had ze werkelijk nog nooit gedaan.

Arashah

Onze kat at groente..

En mijn merrie at altijd bananensnoepjes, mijn vader had dat in de auto. Ze wist ook precies wanneer hij eraan kwam, mijn vader kon nog net op tijd zijn raam open doen anders ging ze gewoon met hoofd door het raam XD en als raampje open was dan stak ze haar hele hoofd en nek in auto om precies die zak bananensnoepjes uit de auto mee te nemen (lag naast de handrem)

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:45

Hier zijn zowel de honden als de katten door het dolle heen als er een spuitbus slagroom verschijnt, dan krijgen ze allemaal een toefje :D
Voor de rest zou je misschien beter kunnen vragen wat ze niet eten ;)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:15

Onze hond lustte ook van alles.
Maar wat echt met stip op nummer 1 stond was stokbrood.

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:23

Mijn cavia lustte jus d'orange

_Sabrinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:26

Een van mijn honden wordt helemaal gek als we patat halen! Zodra hij dat ruikt.... :')

Poes drinkt koffie met de poot, en ze vindt Brinta en havermout ook favoriet!

En m'n andere hond eet alles!! Dat is echt een afvalbak.. Soms wel gevaarlijk want laatst had ze een zak chocopepernoten opgegeten, en daar achteraan een heel pak ontbijtkoek! Het is gelukkig goed gegaan, had wel anders kunnen gaan met al die chocola.. Pff!

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:27

Onze jongste kat klimt via je kleren omhoog voor yoghurt. Raar beest is het, ik vind dat spul niet eens lekker. Overigens eet ze ook gewoon al het broodbeleg op. Ze lust dan weer geen natvoer, dat snapt ze niet. Dat zet ik dan altijd maar neer voor de oudste, die heeft het blijkbaar ooit eens geleerd te eten. Maar die eet dan weer bijna niks aparts.

Overigens is de grootste vreetzak zo dun als een spriet en de ander (die dus normaal kattenvoer eet) kan doorgaan voor bijzettafeltje.

Chocola valt trouwens wel mee. Wit kan sws zo goed als geen kwaad, melk moeten ze aardig wat van op en puur gaat het ook om aardig wat grammen per kg lichaamsgewicht. Katten zijn alleen niet zo zwaar, dus die zou ik geen reep pure chocolade geven.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:28

mijn hond is eigenlijk gek op alles maar vooral mandarijntjes
en mijn kat is redelijk normaal; vis, vlees, slagroom

Sicayes

Sprinkhanen, dola's en wasmotten o.a. :Y)

maargoed dat is dan ook een Baardagaam .. :')

tesseke

Yoghurt of platte kaas. De 2 katten en hond weten perfect wanneer ik een potje uit de ijskast haal (dan kijken ze al eens op) en wanneer het open gaat (dan zit ik niet meer alleen, maar bedolven onder deze 3 dieren).

Kaas lusten ze hier ook erg graag, hesp en salami ook.

En één kat eet eigenlijk alles op wat hij op het aanrecht vindt...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:29

KarinW86 schreef:
Mijn hond is dol op spaghetti en kaas

Spaghetti is hier ook grote favoriet bij de hond. Ze heeft serieus een keer de prullenbak omgegooid en opengemaakt omdat er nog een restje spaghetti in zat.. :=
Jam en stroop vind ze ook heel lekker, eigenlijk de meeste dingen die zoet zijn.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:30

De kat van mijn moeder is dol op komkommer als ze shoarma boer aan de deur komt weet ze al dat er in die bakjes sla komkommer zit.
En watermeloen daar doet ze een moord voor _O-

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:30

Mijn hond is dol op komkommer en op kruidnoten. En ze vangt vliegen, pissebedden en andere insecten en eet die ook op. Superhandig!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:32

Rauwe spruitjes. Mijn hond kan niet liever kijken als ik spruitjes schoon maak. Ze eet het 'hart' eruit, en de rest mag ik opruimen. Onze andere hond was een moeilijke eter, en daar deden we wel eens chilisaus over het voer. Dan was het zo op

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:34

Zodra ik aan tafel schuif met mijn Griekse yoghurt, vliegt mijn kat op me af en gaat ze voor me zitten tot ik haar het bakje geef om schoon te likken. Echt verzot! Ook op stamppot met wortels en uien.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:34

Hond is dol op Slagroom en mandarijnen. Papegaai is dol op vis. Het liefst kabeljauw :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:36

Japanse borrelnootjes.

Ze lust bijna niks naast haar droge brokken. Enkel appelmoes en yoghurt. (Per toeval ontdekt) zelfs verse vis en alle natvoer laat ze staan.

Maar ik vond haar de kruimels borrelnootjes uit de zak etend.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:40

Onze Papagaai eet letterlijk alles. Vlees, brood, snoep, koekjes, elk avondeten, elke frisdrank, echt letterlijk alles. Nog niks tegengekomen dat hij niet at. Helaas eet hij ook graag mensen vingers, neuzen en oren.

Onze hond is gek op pannenkoeken, is helemaal geen schooier maar zodra er pannenkoeken gebakken worden staat ze klaar.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:50

Ik heb 2 poezenzusjes die allebei plastic eten (pica). Dus alles van plastic wordt hier zorgvuldig verstopt.

Verder zijn ze allebei helemaal gek op speculaas. Het zijn helemaal geen bedelaars, krijgen alleen maar kattenvoer en hebben verder nergens interesse in, maar als ik speculaas eet moet ik delen :+ eentje doet hetzelfde met zandkoeken/spritzen.

Ik heb ook een merrie gereden die gek was op witte wijn. Ik trok regelmatig een lekker flesje open op de wei samen met de eigenares, en als we de fles dan een seconde uit het oog verloren had de merrie hem te pakken en was de fles in 3 slokken leeg. Als er wat op de grond viel, ging ze de grond fanatiek likken. De alcoholiste :')

Romeo15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:53

Mijn hond is gek op vruchtjes uit zo n blik en ook kaas is ie dol op vooral schimmelkaas

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:56

Poes 1 yoghurt, poes 2 is gek op vanillevla. Poes 1 moet niks van vanillevla hebben en poes 2 niks van yoghurt. Heb dus iedere keer als ik uit een schaaltje eet 2 poezen voor me zitten, en er wordt er altijd 1 teleurgesteld :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:02

Mijn kat Mario lust vrijwel alles, haha! Mandarijn, espresso, bier etc.