Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Hahaha zo'n bak met korrels waar ze haar behoefte in doet.. was altijd super makkelijk met schoonmaken.. maar mevrouw heeft andere ideeën laatste tijd
noox schreef:Ik zal er nieuwe in leggen, zandbak maakt dat niet minstens net zoveel rommel als dit?
xniieeenke schreef:Gianti schreef:Ooh ik volg even.. mijn konijn besluit in 1x na jaren om der wc door de kooi heen te gooienik zat te denken aan een kattenbak met korrels dat ze daar hartelust in kan Graven maar niet overal ligt erna
Heeft ze een WC, whuuuut?![]()
Kan iemand mij mailen / hier uitleggen waarom je een speciaal konijnen toilet hebt XD
en ook behoorlijk nog eens off-topic.
xniieeenke schreef:Gianti schreef:Ooh ik volg even.. mijn konijn besluit in 1x na jaren om der wc door de kooi heen te gooienik zat te denken aan een kattenbak met korrels dat ze daar hartelust in kan Graven maar niet overal ligt erna
Heeft ze een WC, whuuuut?![]()
Kan iemand mij mailen / hier uitleggen waarom je een speciaal konijnen toilet hebt XD
Andra_S schreef:Ik bedoelde niet dat buiten per se beter is dan binnen, maar überhaupt het in gevangenschap houden van konijnen. Maar dat geldt eigenlijk voor alle huisdieren. Voor een hond is het net zo gekunsteld om drie keer per dag aan een lijntje een blokje om te mogen. En voor paarden om een ruiter te moeten dragen en op stal te staan met een deken op. Al is dat waarschijnlijk een knuppel in het hoenderhok, hier op een paardenforumen ook behoorlijk nog eens off-topic.
En ja, ik heb dus zelf ook huisdieren gehad…
Osianaa schreef:Ik denk dat ze beter af zijn bij iemand anders, als je zo over ze praat.
.
Helaas na afloop wel poepjes erin gevonden, maar die heb ik er uitgehaald.
. 
. Maar wederom heeft Action voor leuke bedragen simpele handdoeken die prima geschikt zijn voor een doel als dit.