DatBenIkNou schreef:Exact wat ik bedoelde met niet direct op vers vlees over gaan. Bij de dierenspeciaalzaak kan je in de diepvries een soort van verse hamburgers kopen. Als je die even in de magnetron doet, net even het rauwe eraf halen.
Ondanks dat ik echt een hondenmens ben, voel steeds meer weerstand tegen al die adoptiehonden hier naar toe halen. Al dit soort ziektes, parasieten en dergelijke kwamen voorheen gewoon niet voor in Nederland. Giardia is nu hier ook echt een serieus probleem, mijn honden zijn al een aantal keer besmet geraakt en één van hen heeft daar blijvende problemen aan overgehouden. Ik vind het een lastig iets hoor...
Zal vanmiddag gaan kijken bij de dierenspeciaalzaak. Wij zijn ook echt dierenliefhebbers, maar wij zijn er ook geen voorstander van om dieren uit het buitenland mee te nemen. Wij hebben hier ook nog een hond zitten. Gelukkig is die nog helemaal gezond. Maar met die diarree in huis voelen wij ons er ook niet fijn bij, bovendien zijn we met 5 kinderen hier thuis.
Vannacht zat hij 1 keer te janken, dus heeft mijn moeder hem even naar buiten gedaan. Vind het ook lastig met eten geven. Denk dat we dat het best in de ochtend/ vroege middag kunnen geven. En dan hopen dat hij het verteerd...
Maar geloof dat je in Amsterdam ook wel op je plek bent.