Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije_jiplover schreef:TS, wat fijn dat je insteek idd is dat je niet wil dat jouw huisdier geen overlast veroorzaakt.
Zou je de kat misschien aan een tuigje in de tuin kunnen laten?
Zoe_97 schreef:Ik zou toch voor een stoomdraadje gaan hoor. Of zo'n hek Vannoppen op je schutting dat schuin naar binnen staat. Dan kan ze er niet over.
Ik heb zelf een kat en ben ook niet blij met andere katten die overlast veroorzaken. Mijn kat, mijn probleem. Een ander hoort daar geen last van te ondervinden.
troi schreef:De gemiddelde boerderijkat wordt helemaal gek als die wordt opgesloten (en als je er een riempje aan doet kun je vliegeren) .. Ik vind dat echt niet diervriendelijk hoor.
Ik zou met de buurman praten en uitleggen wat het probleem is, misschien is hij wel een stuk makkelijker als je het open bespreekt.

Liselot schreef:Kinke schreef:ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom het zo vreselijk is om kattenpootjes op de auto te hebben?
Daar zou ik me nou geen seconde druk om kunnen maken, dus wie legt het me uit?
Kattenpootjes veroorzaken krassen
xSCWx schreef:Oke, misschien niet geheel 100% diervriendelijk, maar geef je buurman een waterpistool en zorg dat hij je kat daar mee nat spuit als hij op de auto gaat zitten (niet op zijn kop natuurlijk, vaak schrikken ze al als het op het lijf komt). Ik denk dat je kat er dan zo van genezen is
xSCWx schreef:Oke, misschien niet geheel 100% diervriendelijk, maar geef je buurman een waterpistool en zorg dat hij je kat daar mee nat spuit als hij op de auto gaat zitten (niet op zijn kop natuurlijk, vaak schrikken ze al als het op het lijf komt). Ik denk dat je kat er dan zo van genezen is

Cowgirl schreef: