Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kwii schreef:Zoe_97 schreef:Ik ben van mening dat een kat anderen mensen niet tot last hoort te zijn en niet los op straat hoort. Een paard is ook een vrij dier, maar loopt niet vrij door de stad.
Eerste zeer begrijpelijk.
Tweede lijkt mij toch een drogreden...
Zoe_97 schreef:Ze is echt geen buitenkat. Als ze even alleen in de tuin is krijst ze tot iemand weer naar buiten gaat, ookal was ze gewoon vrolijk op insecten aan het jagen ervoor.
Kattenluikje?
Dorien66 schreef:Tja.... Je vraagt advies en schiet vervolgens alles wat geopperd wordt af. Ik denk dat je er beter aan doet je erbij neer te leggen dat er bij tijd en wijle iets kapot gaat. Of nu een flinke ren in de tuin te maken. Of een andere plek te zoeken voor de kat...

) nam onze rieten meubels ook flink te grazen. En de deur naar boven. Hij had twee krabpalen maar een kat krabt nu eenmaal eens graag aan dingen of hangt eens in de gordijnen.
Nu heb ik ook geen dure designspuklen dus dat scheelt. Sowieso is de combie kitten en dure meubels haast vragen om problemen vrees ik.. of je moet katje iedere keer oosluiten als je niet thuis bent maar das ook zielig. Daarvoor neem je geen kat lijkt me.
Onze mooie oude houten vloer heeft een stuk van 10cm bij 5cm wat compleet opengekrabd is door onze katten, vonden mijn ouders niet leuk. Ook hangt er in de keuken een stuk behang los, want dat vond de kat ook erg interessant.