WillemYntJee schreef:Geen tips voor een jasje maar vergeet je de rabies enting niet voor je hond en kat? Is verplicht minimaal 21 dagen voor vertrek!
ik blijf gewoon in binnenland dus is niet verplicht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze kunnen dit prima zelf regelen.KellyR schreef:Ben het niet met bovenstaande eens...
Kat komt regelmatig buiten, waarschijnlijk net zoveel als de mijne.
Al onze katten hebben altijd in de winter heerlijk knorrend op de verwarming gelegen, maar gingen ook met alle plezier de sneeuw in. De kat is niet 24/7 binnen dus zijn vacht is aangepast.
Katten houden gewoon van warmte, in de zomer zoeken ze het zonnetje op, in de winter is die er niet dus zoeken ze de verwarming op.
Je trekt toch ook niet elke hond een jas aan omdat ie binnen ligtZe kunnen dit prima zelf regelen.
Uiteraard zijn er honden die wel een jas nodig hebben, zoals whippets of echt oudjes, maar veelal is dit overbodig en gewoon het idee van de mens dat dit nodig is, want wij lopen ook met jas..
Daarbij loop ik ook nog in mijn zomerjasje rond met 12 graden. Wat ga je dat beest in hemelsnaam aantrekken als het echt koud wordt. Het is nog prima weer!!

KellyR schreef:Zoe lees dan ook graag even terug waar jij beamend op hebt gereageerd, daar reageerde ik op.
In die reactie wordt duidelijk 10 graden vermeld en jij bent het hier volledig mee eens, daar was mijn reactie op bedoeld.
Maar he succes met je zoektocht.
Miniinthebox heeft onwijs slechte recensies trouwens. Als je iets gevonden hebt zou ik op een andere verkoop site verder zoeken naar die jas.
zo gaan we erg off-topic
ook kattenspulletjes hebben we daar gehaald
. Dan zou een passend fleecejasje dus toch kunnen werken, mocht je geen andere oplossing vinden. primera schreef:Misschien raar getypt van mij, maar je hebt ook spray bij schoenenwinkels of sportwinkels waarmee je schoenen en jassen en dergelijke waterdicht mee kan maken. Dan zou een passend fleecejasje dus toch kunnen werken, mocht je geen andere oplossing vinden.
nafkedemi schreef:wat denk je wat voor stress het je kat geeft even een weekje mee op vakantie... een hele andere omgeving?????
en een jasje aan... denk echt dat je het beestje meer plezier doet met een oppas in zijn eigen huis

waarvoor ze heel erg bedankt is