Sterkte met alles
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

betadine schreef:Bigone, ondertussen zijn we natuurlijk gehecht geraakt aan haar. Het was mijn tjech zijn vriendinnetje. Die gaat hier niet weg. Onze band was iets minder (maar die is er dus wel) doordat ze veel meer aan de tjech had en gewoon veel anders is in alles. Nu ben ik blij dat ik ze heb, dat ik ze gek kan knuffelen en is het spelen met haar een leuke afleiding. Ze gaat mee naar de paarden, gaan wandelen, op reis, ze komt dus niets te kort in dat opzicht. Maar het is niet het type hond dat ik voor mezelf heb gekozen toen. Ik ben heel blij met haar daar niet van, maar ik zie ze toch graag een stukje groter, wat niet wegneemt dat ik haar doodgraag zie en ze bij me wil houden + Mijn vriend is helemaal gek met zijn klein hondje dus die wilt ze ook absoluut niet weg. We zien ze graag ons klein jackske. Het is alleen niet te vergelijken met de band die met mijn tjech had. Het is nog heel fris allemaal dus veroordeel mij hier aub niet om.
betadine schreef:Duhelo: Een tumor op de milt. We hebben nog operatief zijn milt laten verwijderen 3-4 weken geleden waarna hij weer helemaal de oude leek. Helaas mocht het niet lang duren. De uitzaaien zijn zeer snel gegroeid waardoor er weer een tumor opensprong. Helaas was er dit keer niets meer aan te doen.
Ik zie hem in huis overal. Die slimme expressieve blik waarmee hij me altijd aankeek...
nogmaals heel veel sterkte.
Desiree schreef:De keuze is eigenlijk heel simpel.
Je kiest voor jezelf, of je kiest voor je hondje.
Jouw hondje wil graag een maatje erbij, want die zit te veel alleen. Maar jij wil niet een hond erbij, jij wil iets wat dat hondje eigenlijk niet kan bolwerken, namelijk veel alleen zijn. Je overvraagt dat hondje dus feitelijk.
Dus kun je vervolgens kiezen, hondje weg doen, wat voor mij persoonlijk een no go zou zijn. Of een hond erbij nemen zodat het weer gelukkig kan zijn.
Gek he hoe je zelf dit soort dingen kunt gaan missen.