Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:Eoweyn_x schreef:Dat is toch ook geen discussie? Maar dat zou voor mij wel een reden zijn om hem binnen te huisvesten. Heeft ie tenminste nog iets van aandacht in zijn leven...
Dat vind ik een ander verhaal.Als hij binnen zit, zit hij in gezelschap van katten.

Eoweyn_x schreef:Nayomie schreef:Het is niet dat ik dom ben een dat niet weet.
Mij ging het om het feit laat er altijd bewegende wezens aanwezig zijn.
Dus jij bent ook dolgelukkig als je de rest van je leven moet slijten met 3 koeien samen? Zijn bewegende wezens..
Supervixen schreef:Ik heb 2 dwergkonijnen en die zitten al 2 winters buiten. Zodra het ook overdag blijft vriezen,zet ik ze binnen omdat ik dan door mijn werk er niet goed voor kan zorgen dat ze ontdooid water hebben. Ze krijgen van mij konijnenbrok, hooi en een dikke laag zaagsel en stro in het hok. De ren zit aan het hok dus ze kunnen ook bewegen.
Marie111 schreef:Supervixen schreef:Ik heb 2 dwergkonijnen en die zitten al 2 winters buiten. Zodra het ook overdag blijft vriezen,zet ik ze binnen omdat ik dan door mijn werk er niet goed voor kan zorgen dat ze ontdooid water hebben. Ze krijgen van mij konijnenbrok, hooi en een dikke laag zaagsel en stro in het hok. De ren zit aan het hok dus ze kunnen ook bewegen.
Je hoeft ze echt niet naar binnen te doen hoor. Gewoon voor en na je werk een nieuwe waterfles ophangen. Gaat hier dus al jaren prima.
Zo sporadisch komt het wel eens voor dat mijn konijnen een dag zonder water zitten. Die likken dan alles af waar waterdruppels e.d. aan zitten mochten ze dat nodig zijn. En anders krijgen ze met het groenvoer ook voldoende vocht binnen.