en heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien en hoe de karakters zijn van deze honden...

wel heel leuk puppie voorpret

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:jeetje wat een aparte kruising van rassen zeg,fokken deze mensen vaker deze kruising( omdat je voorbeeld foto's hebt van 'oudere'honden) ?
en heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien en hoe de karakters zijn van deze honden...![]()
mala26 schreef:Wacht zie nu pas dat je in Leusden woont!!! Ik wil(eis) puppy kraam visite![]()
![]()
(heb je die nieuwe fotos al????)
MarlindeRooz schreef:Robynn schreef:Wat leuk!
En wanneer is later?
Ben 1e jaars student en ik heb geen idee hoe mijn leven er uit gaat zien maar ik gok over een jaar of 10?
beatje schreef:kimmie261 schreef:jeetje wat een aparte kruising van rassen zeg,fokken deze mensen vaker deze kruising( omdat je voorbeeld foto's hebt van 'oudere'honden) ?
en heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien en hoe de karakters zijn van deze honden...![]()
Die foto's komen van het hondeforum en zijn een kruising van duitse staander x stabij dus een heel andere kruisig als deze.
beatje schreef:MarlindeRooz schreef:Wat een droomkruising voor mij haha!
Ja! Wil later een kruising am stafford / pitbull type x herdertype / jachthond!
En welke meer waarde denk je dat een kruising van deze rassen heeft? Gewoon nieuwschiergheid ?
beatje schreef:Ja of je krijgt een jagende jachthond die iedere hond die hij tegen komt aanvliegt.Ik vind jachthond aan een staf niet bepaald een voordeel.
Nu ben ik sowieso niet van het maar lukraak los kruisen want om één of andere reden lijken mensen te denken dat straathonden geen dna en genen hebben en allemaal geen afwijkingen hebben.
Tegen een doordachte kruising heb ik niks,maar mensen die dat doen testen ook meestal hun honden.Ik zou me nog maar eens goed inlezen voordat je iets roept.Je verzacht namelijk niks zomaar maar het is geen waspoeder wat je mengt ,en zelfs dat kan nog eens verkeerd uit pakken