Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IHN schreef:wauw. Leuk zeg!! Ik heb zelf ook een stuk of wat konijnen. Die hebben een stal van 40m2 en een buitenruimte van 150m2. Sommige nijnen waren totaal apathisch toen ze hier kwamen en wisten totaal niet wat ze met die ruimte moesten..dus stukje bij beetje stukje erbij. Heerlijk om nijnen echt nijn te kunnen zijn en je hebt een prachtige ruimte voor haar! Hoop dat je er een vriendje bij mag uitzoeken. Ik heb laatst mensen gesproken die duitse reuzen hadden...hij helemaal trots: ja..ik heb grotere hokken gemaakt dat ze tenminste ook de pootjes kunnen strekken...daar word ik blij van dus wilde het wel ff zien..nou...om te huilen. Allemaal duitse reuzen in hokken van 1 bij 80 cm ofzo. En allemaal alleen...dus ik zeg: waarom laat je ze dan niet bij elkaar? (heel veel ruimte om het huis dus een ren is zo gemaakt). Nee!! Konijnen mogen nooit bij elkaar!!! Het zijn geen groepsdieren, heb je ooit konijnen in het wild in groepen gezien? Na ja...tegen zoveel domheid kun je niet praten, hoor.
Madelou schreef:Wat leuk! Is het mogelijk om een bak met zand neer te zetten waar ze in kan graven?
lucifertje schreef:Wat ik je als tip mee kan geven als je een vriendje voor haar wil, neem haar mee. Zij zoekt er zelf wel 1tje uit, misschien is het dan niet het konijn die jij het mooiste of leukste vindt, maar zij moet haar leven er mee door brengen. Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat mijn konijn zijn nieuwe vriendin uitzocht maar het blijft een mooi gezicht om te zien hoe duidelijk een konijn een voorkeur heeft.
Edelweis1984 schreef:Ziet er gaaf uit zo!
Voor wat betreft een zandbak, zo'n schelp-zandbak voor kinderen werkt erg goed. En voor een paar euro heb je er een bij de Action
Caitlin_Me schreef:Edelweis1984 schreef:Ziet er gaaf uit zo!
Voor wat betreft een zandbak, zo'n schelp-zandbak voor kinderen werkt erg goed. En voor een paar euro heb je er een bij de Action
Dat is een goede, maar ik denk dat die iets te groot is. Ik denk dat mijn moeder er niet zo blij van wordt als ik de hele tuin vol zet met allemaal spullen. Het liefst wil ik iets kleiners of iets wat makkelijk weggezet kan worden.
Alsnog bedankt