Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ArroNnie schreef:[ [url=m/m0NG8A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Momenteel gebruik ik zo'n soort halsband, led verlichting en oplaadbaar..ideaal!. Ook een reflectievestje voor de hond zelf..
. Beetje jammer. Maar goed, USB oplaadbaar. Je krijgt er een kabeltje bij. is een mini USB dingetje, maar dan de dikkere helaas. Niet zoals meeste telefoon laders. Maar goed, kabeltje erbij, opladen aan je laptop of stopcontact als je zelf zo'n dingetje daarvoor hebt. 
Tweetyj schreef:Edit: ik ben zelf geen fan van sites als alieecpress omdat ik de kwaliteit van dit soort producten liever wil kunnen testen, iets meer garantie wil krijgen bij een dergelijk product en omdat ik ook gewoon liever investeer in iets wat duurder is, maar goed en vertrouwd, dan iets wat goedkoper is en uiteindelijk een miskoop blijkt na twee keer testen, dan zit je alsnog met de gebakken peren zegmaar..
)
Maar qua haar valt het best mee. Dit is die van mij

anneliesdj schreef:Bij de aldi hebben ze in het najaar altijd reflectiebanden met led lampjes erin, kun je met klittenband vastmaken. Ze zijn bedoeld voor hardlopers geloof ik, maar ik gebruik ze overal voor; aan mijn arm of been, of de benen van mijn paard als ik buiten rijd. En de hond krijgt er een om als we in het donker lopen. Ook bij een hond met lang haar blijf je de lampjes goed zien.
En ze zijn niet duur ook nog.
ArroNnie schreef:[ [url=m/m0NG8A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Momenteel gebruik ik zo'n soort halsband, led verlichting en oplaadbaar..ideaal!. Ook een reflectievestje voor de hond zelf..
mandje schreef:dat onderste kun je zelf ook maken!Ik las dat je een Julius K9 tuig hebt? Waar je labels op kan zetten?
Je hebt speciale lampjes die je in het tuig kan bevestigen. Even willekeurig link: http://www.k9shop.nl/nieuwe-producten-b ... en-nl.html
Ook heb je speciale labels met led verlichting: http://www.k9shop.nl/werelds-bekende-ho ... mpjes.html
Misschien heb je er wat aan. Weet natuurlijk niet wat voor tuig je nu precies gebruikt.
loulou schreef:[ Afbeelding ]
Deze bedoel ik. Ik had eerste een officiële hondenhalsband met lampjes, maar deze zijn veel beter zichtbaar en ze zijn ook nog eens goedkoop.

)
loulou schreef:[ Afbeelding ]
Deze bedoel ik. Ik had eerste een officiële hondenhalsband met lampjes, maar deze zijn veel beter zichtbaar en ze zijn ook nog eens goedkoop.